مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

درب اتومات شیشه ای چیست؟

همان طور که می دانیم دنیا به سمت تکنولوژی پیش می رود و تمامی کارها از حالت دستی بیرون امده و با کمک تکنولوژی روز انجام می شوند . یکی از مواردی که پیشرفت زیادی داشته است درب اتوماتیک است . درب اتوماتیک دارای انواع زیادی می باشد که کاربرد های فراوانی دارد . به عنوان مثال یکی از انواع درب های اتوماتیک ، درب اتوماتیک پارکینگ است که امروزه استفاده از درب اتوماتیک پارکینگی بسیار زیاد شده است و در میان افراد رواج یافته است. در منازل و شرکت ها و سازمان ها و سایر مکان های دیگر از درب پارکینگی استفاده می شود.

برای عبور و مرور ماشین ها و وسایل نقلیه درب اتوماتیک پارکینگی سهولت زیادی ایجاد کرده زیرا توانسته تا حدود زیادی درزمان صرف جویی کند و به عبور و مرور سرعت بالاتری ببخشد. با کمک درب اتوماتیک پارکینگی باز و بسته کردن درب ها آسان می گردد و لازم نیست افراد از خودرو شان بیرون اومده و درب را باز و بسته نمایند .

تمامی این کار ها به وسیله ی فشردن یک دکمه یا ریموت انجام پذیر بوده و دارای سرعت بالایی است .

یکی دیگر از خوبی های درب اتوماتیک پارکینگ این است که این درب ها محافظ های خوبی هستند در برابر دزدان زیرا به راحتی نمی توان درب را باز کرد و به ریموت نیاز است. یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک ، درب اتوماتیک شیشه ای است که آن هم دارای کاربرد های بی شماری می باشد و در داخل ساختمان ها و اداره ها و مراکز خرید بزرگ استفاده می شود .

درب اتوماتیک شیشه ای امنیت بالایی داشته و همواره مورد توجه است زیرا سریعا و بدون اتلاف وقت باز و بسته شده و انرژی را نگاه می دارد . همچنین استفاده از این درب برای افراد ناتوان و افراد پیر امتیاز بزرگی محسوب می شود زیرا نیازی به وارد آوردن نیروی فیزیکی به درب اتوماتیک نیست و عبور و مرور از درب به اسانی امکان پذیر است . این درب های شیشه ای اتوماتیک دارای ظاهر شیک و خوبی هستند .

درب اتوماتیک کرکره ای از بیرون مثل یک دیوار محکم است که استقامت بالایی داشته و پر کاربرد است . جای نفوذی در این درب اتوماتیک وجود ندارد . درب اتوماتیک کرکره ای از نوع درب های است که محافظ بسیار خوبی برای داخل ساختمان است.

 

درب کرکره ای پس از تولید و عرضه همراه با موتور، تیغه، مرکز کنترل تحویل مشتری داده شده و دارای ضمانت نامه می باشد .

در تمامی حالات خریدار باید به کیفیت درب اتوماتیک توجه داشته باشد و ان را در نظر بگیرد .

تهیه ی درب اتوماتیک کرکره ای بر اساس نیازهای مشتری است که در چه شرایطی چه نوع درب اتوماتیکی را بخواهد و درخواست دهد و این درب ها در انواع متفاوتی می باشند یعنی به صورت دستی و اتوماتیک هستند . بیشتر نوع اتوماتیک درب کرکره ای مورد توجه افراد قرار می گیرد و سفارش داده میشود .

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی بیشتر در مکان هایی کاربرد دارد که به دلیل عرض کم به عرض بیشتری برای بازشدن نیاز دارند .

همچنین این درب های اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که در نصب نیازی به هیچ گونه تغییر در وضعیت ساختمان ندارند و می توان به سهولت روی درب فعلی آن را نصب کرد و این سیستم به صورت لولایی ( تک لتی و دولتی) با رعایت استانداردهای امنیتی بسیار بالا بر روی درب های موجود در ساختمان و همچنین برای ورودی های کم عرض درب اتوماتیک مناسبی می باشد .

درب اتوماتیک لولایی با استفاده از یک چشم الکترونیک یا دستگاه های کارت خوان عمل باز و بسته شدن انجام می گیرد، بیشتر از این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای در منازل و مراکزی استفاده می شود که افراد سالمند و نا توان یا کم توان در آن زندگی می کنند. دلیل استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای در این مکان ها نیز این است که به سهولت باز و بسته می شوند و مشکلی برای باز کردن افراد ناتوان نیست .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

البته استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای محدود به منازل نمی شود بلکه در مدارس، فروشگاه ها و مراکز پر رفت و آمدی مثل بیمارستان ها، ایستگاه های قطار و... نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این نوع از درب اتوماتیک به دلیل اینکه کارایی بسیار بالایی در صرفه جویی در انرژی دارند بیشتر مورد توجه و استقبال عمومی هستند.

درب اتوماتیک لولایی بیشتر در دو نوع مختلف به بازار عرضه می شود: درب اتوماتیک لولایی تک لنگه و درب اتوماتیک دو لنگه، درب اتوماتیک لولایی تک لنگه همان طور که از نامش نیز پیداست از یک لت یا لنگ ساخته شده که به طرف راست یا چپ باز می شود و در زمان باز شدن می تواند یک فضای 90 درجه ای را نمایان کند برای تردد خودرو در پاکینگ بیشتر مناسب است و یک قفل برقی یا مغناطیسی نیز در این درب ها وجود دارد این قفل بسیار برای درب ضروری است چرا که در صورت نبود این قفل درب با فشار زیادی باز خواهد شد و در نتیجه به درب آسیب جدی وارد می آید.

 

 

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دو لنگه نیز از دو لت که همانند هم در کنار یکدگیر قرار گرفته اند تشکیل شده است این دو لنگه با استفاده از جک هایی که در دو طرف درب تعبیه شده باز و بسته می شوند و امکان تردد خودرو را به افراد می دهند.

خریداران بیشتر از این درب اتوماتیک استفاده می کنند. همچنین درب های اتوماتیک دولنگه بیشتر در ساختمان هایی که دارای سقف هستند یا حیاط دارند کاربرد دارد. البته در نصب این گونه درب ها نباید از یاد برد که به اندازه طول هر لنگه درب باید فضای داخلی برای باز شدن آزاد گذاشته شود.

در انتخاب درب اتوماتیک لولایی شیشه ای باید به کارکرد و ساختار آن کاملا آگاهی داشته باشید و حداقل اطلاعات اولیه ای درباره این درب ها داشته باشید. این کسب آگاهی به این دلیل مفید است که می توان دست به انتخاب بهتری زد و در نهایت آسایش افراد را در نظر گرفت.

درب اتوماتیک کرکره ای یکی از انواع درب اتوماتیک محسوب می شود اکثر افراد درباره درب اتوماتیک مطالبی را خوانده اند یا از نزدیک با کارکرد و ویژگی های آن آشنا شده اند .

درب اتوماتیک کرکره ای از آن دسته درب های پر استحکام است که هم از نظر هزینه و هم از لحاظ اقتصادی کاملا به نفع استفاده کننده است و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد.

درب اتوماتیک کرکره ای نیز در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود که به منظور اهداف و مصرف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این درب ها کاملا به نفع استفاده کننده هستند چرا که این درب ها کاملا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

 

 

تولید درب اتوماتیک کرکره ای بر اساس خواسته و نیازهای مشتریان در انواع مختلف است، این درب ها هم به صورت دستی و هم اتوماتیک به بازار عرضه می شود؛ گرچه نوع اتوماتیک الان بسیار مورد توجه و استفاده قرار می گیرند. درب کرکره ای مانند یک عایق بسیار خوبی از ورود و خروج انرژی گرمایشی و سرمایشی عمل می کند.

در مقایسه ای که بین پنجره های شیشه ای و درب اتوماتیک کرکره ای شده به این موضوع رسیده اند که 40% از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.


-----------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نصب درب اتوماتیک کرکره ای

نصب درب اتوماتیک کرکره ای فضای کمی را به خود اختصاص می دهد، البته نصب به صورت رولی است که یا به سمت بالا جمع می شود یا در داخل ساختمان اگر فضایی موجود باشد جمع می شود؛ البته در برخی موارد که در داخل ساختمان فضای کافی نباشد به بیرون رول می شود. درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل عوامل طبیعی مثل آتش سوزی، باد و باران و در اوضاع ناگوار و آب وهوای نامساعد مقاومت خوبی دارند.

کرکره برقی یا درب اتوماتیک کرکره ای همانند یک دیوار بسیار مستحکم عمل می کند و به هیچ عنوان جای نفوذی باقی نگذاشته است. همچنین این درب ها محافظ بسیار خوبی از داخل ساختمان عمل می کنند.

درب کرکره ای یا کرکره برقی از سوی برندهای معتبری تولید و عرضه می شود و با تمامی قسمت های یک درب کرکره ای مانند موتور، تیغه، مرکز کنترل تحویل مشتری داده می شود باید خریداران توجه کنند که تهیه درب ها از شرکت های معتبر تولیدی تضمین کننده کیفیت خوب این نوع درب ها نیز می باشد، موضوعی که در این میان اهمیت دارد این است که باید خریداران قدرت تشخیص درب اصلی را از تقلبی داشته باشند که به نظر می رسد کمی زمان بر و سخت باشد.

 

نوع دیگری از درب اتوماتیک کرکره ای  با موتور سانترال نیز تولید شده که برای پارکینگ هایی که حدودا 15 واحد دارند استفاده می شود، این نوع درب ها با کاسه فنر باز و بسته می شوند، همچنین این نوع درب ها فقط در دو مدل عرضه می شود که عبارتند از 180 و 250 کیلو است ؛ این نوع درب ها به دلیل وجود کاسه فنر که بر روی محور اصلی سوار است با سرعت عالی و به دفعات زیادتری باز و بسته می شوند.

حتی در صورت قطع برق نیز این درب اتوماتیک با کمک خلاص کن باز و بسته خواهد شد.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

  1. http://seokaranfrada.blogtez.com
  2. http://webonline.niloblog.com
  3. http://seokavan.avablog.ir/
  4. http://web-designer.bigsite.ir
  5. http://seo-webdesigner.avablog.ir
  6. https://seokar-ir5.blogsky.com
  7. www.seowebbaz.LoxBlog.Com
  8. https://webkavan.persianblog.ir
  9. http://webkavan.sitearia.ir
  10. https://5deb45e47d646.site123.me
  11. https://webkaran.blog4ever.com
  12. http://seowebkaran98.rozblog.com

___________________________________________

معرفی انواع راهبند پارکینگ

 

راهبند

شاید ابهامی برای شما وجود داشته باشد که راهبند چیست و به چه وسیله ای راهبند گفته میشود نام این محصول شاید کمی ابهام آمیز باشد اما اگر کمی شما را راهنمایی کنیم حتما متوجه میشوید که راهبند چیست مسلما در زندگی روزمره خود این وسیله را دیده اید اما چون زیاد با آن سروکار نداشته اید نام آنرا نمیدانید به قول معروف باید حتما ببینید تا بگوئید کاربردش چیست و در کجا ها به کار میرود .بیشتر از این قصد نداریم ذهن شما را گنگ نگه داریم و سعی میکنیم به سرعت راهبند را برایش باز کنیم . اگر با خودرو شخصی و یا آژانس وارد بیمارستان و یا محیط های اداری و کارگاهی شده باشید به احتمال زیاد یک توقف کوچک در درب نگهبانی و کیوسک آن محل داشته اید و منتظر این بودید که لوله دراز زی که با یک موتور جابجا میشود بالا برود و اجازه ورود به داخل محوطه به شما داده شود همین وسیله ای که از دیدگاه عمومی لوله نامیده میشود راهبند نام دارد.

کاربردهایی که یک راهبند دارد:

به طور کاملا واضح میتوان از نام و نشان آن فهمید که چه کاربردی دارد. وسیله است که راه را میبندد و در صورت لزوم و صدور اجازه از طریق سیستم نگهبانی راهبند باز میشود.موارد استفاده از راهبند در درب ورودی بیمارستان ها و ارگان های دولتی و دانشگاه ها و سایر اماکن حتی مجتمع های مسکونی میباشد که تحت نظارت و کنترل نگهبان و شخصی است که در کانکس قرار دارد بوسیله یک ریموت بالا و پائین میرود و برخلاف تصور عموم تکنولوژی خاصی ندارد.امروزه در ساخت و سازهایی که در سطح شهرها و مناطق وجود دارد پس از اتمام مراحل ساخت ابتدا به ساکن پیمانکار اقدام به خرید و نصب راهبند میکند تا از ورود هر شخصی به داخل جلوگیری شود.دلیل استفاده از راهبند در اماکن دولتی مسائل امنیتی میباشد

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

چرا استفاده از راهبند ضروری است؟

اگر راهبند در کنار درب ورودی نباشد به راحتی و بدون هیچ مجوزی میتوان به داخل مکان رفت که بر اساس مسائل امنیتی این موضوع کمی پیچیده است.در صورت وجود فردی که کنترل آنرا در دست دارد میتوان به طور کامل خودرو و فردی که قصد دخول به محوطه دارد را وارسی میکند اگر مشکلی نبود راه برای او باز میشود اما در صورت وجود هرگوهه شک و شبه ای نگهبان میتواند از باز کردن راه خودداری کنید و برای بررسی نهایی جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات و درخواست کارت شناسایی نگهبان با فرد صحبت های لازم را انجام دهد و در صورت نبودن مشکل راه را برای فرد باز کند در غیر اینصورت از ورود فرد ممانعت کند.پس تا اینجا به یکی از مهمترین مزیت های راهبند پی بردیم و فهمیدیم که برای ایجاد یک فضا و مانع امنیتی چقدر میتواند موثر واقع شود.اما برخی از راهبند ها جنبه ایمنی ندارد و کسی آنرا تحت نظر ندارد به طور کلی برای یک ایست کوچک به کار میروند و به صورت خودکار در صورت نزدیک شدن خودرو به راهبند باز میشود اما نکته ناگفته اینجاست که راهبندهای اتوماتیک برای اماکنی میباشد که مسائل امنیتی زیاد مهم نیست و صرفا به عنوان یک مانع شاده به کار میرود.

راهبند های امروزی

امروزه راهبند ها حاوی یک دوربین مدار بسته هستند که به صورت پیوسته و مداوم در حال ثبت و ضبط فیلم و تصویر افرادی است که در حال انتظار برای باز شدن راه هستند اولین مزیت وجود دوربین مدار بسته روی راهبند ثبت پلاک تمامی خودروها میباشد و علاوه بر آن تصویر صورت راننده و سرنشینان به طور واضح ثبت میشود که در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل از طریق تصاویر و فیلم ها بتوان سند و مدرکی را برای اثبات جرم ارائه داد.سری اول  برقی نبودند و به صورت دستی جابجا میشدند که باید مشقت های فراوانی را برای بالا بردن و پائین آوردن آن میکشید البته در این نوع راهبند ها در زمان خود از کارآیی بسیار خوبی بهره مند بودند اما در حال حاظر اتوماتیک نبودن هر وسیله ای غیر منطقی میباشد.نسل قدیم راهبند ها بوسیله یک لوله آهنی سنگین ساخته میشد که یک سر آن به پایه نگهدارنده متصل میشد و با یک قرقره و دستگیره جابجا میشد.برای بالا بردن راهبندهای قدیمی یک نفر باید به طور مداوم و همیشگی در کنار دستگیره راهبند می ایستاد تا اقدام به حرکت دادن آن کند.اما در ساخت  نسل جدید از تجهیزات و تکنولوژی های نوین بهره میگیرند که کار را بسیار ساده کرده است.همان لوله به اصطلاح بلندی که مداوم بالا پائین میشود دیگر از جنس آهن سنگین نیست و از پلاستیک های فشرده و مقاوم و یا از آلیاژهای فلزی سبک ساخته میشود که با هر نوع شرایط آب و هوایی پشتیبانی میکند و در صورت تابش نور مستقیم آفتاب و گرمای بیش از اندازه دچار آسیب دیدگی نمیشود و همچنین در صورت بارش برف و باران و سرمای زیر صفر درجه هم واکنشی از خود اعم از زنگ زدگی نشان نمیدهد.راه بندهای امروزی به یک باکس مستصیلی شکل که روی زمین قرار دارد متصل میشود و قسمت انتهایی لوله به موتور موجود در باکس وصل شده است موتور راهبند از قدرت بسیار بالایی برخوردار است تا بتواند وزن میله را تحمل کند و توانایی هزاران هزار بار جابجایی آنرا داشته باشد و موجب خرابی نشود.روی این جعبه و باکس  هم امروزه دوربین نصب میشود که برای مسائل امنیتی بسیار مفید است.

انواع و اشکال راهبند

راهبندها در شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز خریداری میشود مثلا برای مکانهایی که طول درب ورودی بلند است راهبندهای بلند و دراز خریداری میشود و یا در مکانهایی که ورودی کوچکی دارند از راهبند های کوتاه استفاده میشود.و یا اگر ورودی ساختمان خیلی عریض و پهن باشد بایستی از دو عدد راهبند استفاده کرد که یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست نصب میشود و همزمان با یکدیگر توسط یک ریموت کنترل میشوند و بالا میروند.نوع دیگر از راهبند هم وجود دارد که برقی و خودکار نیست و فاقد میله است و به جای میله از زنجیر استفاده میشود.

سرعت جابجایی انواع راهبندها:

راهبند ها از سرعت جابجایی بسیار بالایی برخوردار نیستند یعنی کمی آهسته حرکت میکنند البته میتوان سرعت آنرا بالا برد اما ممکن است که به موتور آن آسیب برساند.سوالی که در این میان وجود دارد این است که در صورت قطعی برق چگونه امکان حرکت راهبند وجود دارد در واقع موتوری که در راهبند تعبیه شده است دارای یک سیستم یو پی اس و باتری است که در صورت فقدان برق و الکتریک بتواند برای چندین ساعت راهبند را به حرکت درآورد و در صورت متصل شدن دوباره برق یو پی اس و باتری آن برای بار دیگر شارژ میشود. علاوه بر ریموت کنترل یک دکمه و کلید در اتاق نگهبانی وجود دارد که میتوان از طریق آنرا راهبند را روشن و خاموش کرد.میله هم به گونه ای طراحی شده است که در صورت برخورد خودرو با آن وسیله نقلیه دچار خوردگی و صدمه نگردد و قدرت تخریب آن پائین است.روی این میله هم طرح هایی با رنگ قرمز هک شده است تا توجه راننده را به خود جلب کند و ایست کامل را قبل از برخورد به آن انجام دهد.مدت زمان و بازه زمانی که راهبند طول میکشد تا باز شود حدود ۶ الی ۸ ثانیه میباشد حتی زمان باز و بسته شدن برخی از راهبند ها حدود ۴ ثانیه میباشد که باید موتور آن بسیار قوی باشد تا بتواند در این بازه زمانی کوتاه میله را جابجا کند.ابعاد میله هم سفارشی است و در برخی از محصولات طول میله آن حدود ۱ الی شش متر میباشد اما اگر اندازه درخواستی شما در محصولات موجودی شرکت وجود نداشت میتواند سایز مورد نظر خود را سفارش دهید.راهبندهای امروزی جهت کنترل هوشمندانه تر امکان اتصال به کامپیوتر را دارد.

راهبند بازویی

این تیپ راهبند که در تصویر راهبند مدل جیوتو برند bft را مشاهده می کنید، شامل یک بدنه اصلی و بازو متصل به آن می باشد که بصورت اتوماتیک و موتورایز بازو را 90 درجه باز و بسته می کنند. این تیپ راهبندها امنیتی نبوده و برای عرضهایی تا 8 متر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و فقط برای کنترل عبور و مرور مورد استفاده قرار می گیرند. راهبندهای بازویی نیز در بازار به چند تیپ اصلی تقسیم بندی می شوند، که در ادامه این راهبندها توضیح داده می شود.

راهبند

قیمت انواع راهبند

  •  راهبند الکترومکانیک 220 ولت

این راهبندها دارای موتور و گیربکس می باشند که موتور این راهبند از نوع 220 ولت می باشد.این راهبندها ارزانتر بوده ولی در برابر حجم زیاد تردد مناسب نمی باشند.

  •  راهبند الکتروهیدرولیک 220 ولت

برای رفع ایراد راهبندهای 220 ولت که محدودیت تردد داشتند، کمپانی های تولید کننده راهبند به سراغ گزینه بهتری در راهبندهای بازویی رفتند که پیشنهاد انها راهبند هیدرولیک بود که محدودیت تردد را مرتفع می کرد. البته این راهبند ها هم دارای ایراداتی مانند هزینه نگهداری بالا، تعمیرات سخت پمپ هیدرولیک و اصطهلاک بالا نسبت به راهبندهای الکترومکانیک می باشند.

  •  راهبند الکترومکانیک 24 ولت

نسل بعدی راهبند بازویی معرفی شده توسط کمپانی های بزرگ سازنده راهبند، راهبندهای الکترومکانیک 24 ولت می باشند که در واقع برای برطرف کردن نواقص دو تیپ راهبند قبلی به بازار معرفی گردیدند، این راهبندها مشکلی در تردد انبوده ندارند و به عبارت دیگر بدون محدودیت تردد ارائه می گردند.

راهبند بازویی دارای تجهیزات جانبی مانند مکانیزم خم شوند بازو، پوشش روی بازو، فلاشر هشدار دهنده، ریسه های LED هشدار دهنده روی بازو  . . .  می باشند که شما در هنگام خرید از پارسیس الکترونیک می توانید آنها را سفارش دهید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع راهبند BFT ایتالیا

 راهبند زنجیری

تیپ دیگر راهبندهای راهبندهای زنجیری می باشند که این راهبندها زنجیری را در مسیر تردد بصورت اتوماتیک بالا و پایین می برند، تیپهای موتوری مختلفی در این نوع راهبندها استفاده می شوند که در این راهبندها نیز موتوری 24 ولت دی سی از مقبولیت بیشتری برخوردار بوده و حجم تردد انبوه را پشتیبانی می کنند. راهبندهای زنجیری شامل دو استوانه در دو طرفین مسیر می شوند که درهر کدام از این راهبندها موتور و گیربکسی قرار دارد که به کمک این مکانیزم زنجیر در راهبند زنجیری بالا و پایین می رود.

 

انواع راهبند BFT ایتالیا

راهبند-زنجیری

قیمت انواع راهبند

راهبند ستونی یا بولارد

تیپ دیگر راهبندها راهبند ستونی یا بولارد می باشد. این راهبندها یا بولاردها بصورت یک استوانه از زمین بالا آمده و مسیر تردد را مسدود می کنند. این راهبندها برای محیطهای امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس میزان ضربه ای که می توانند  در هنگام تصادف تحمل کنند دسته بندی می شوند.

بولارد

 

قیمت انواع راهبند

این راهبند ها به دو تیپ اصلی هیدرولیک و الکترومکانیک دسته بندی می شوند و شامل پارامترهای تاثیر گذاری مانند قطر سیلندر، ارتفاع و . . . می باشند.بولاردهای امنیتی در تیپهای قوی خود می توانند کامیونتی با سرعت 50 کیلومتر و وزن 5 تن را منهدم کنند و اجازه عبور آن را ندهند در ادامه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و فیلم مربوط به تست فنی این راهبند ستونی یا بولارد امنیتی را از نزدیک مشاهده نمایید.

 

پارک نگهدار

از تجهیزات دیگری که در پارکینگهای هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، پارک نگهدارهای برقی و اتوماتیک می باشد که هر مالک یا ساکن آپارتمان جهت جلوگیری از تصرف فضای پارک خود توسط دیگر افراد می تواند این تجهیز را در فضای پارک اختصاصی خود نصب نماید. اگر چه این تیپ پارک نگهدار جز راهبندها دسته بندی نمی شوند ولی به علت کاربری زیاد در پارکینگهای امروزی پارک نگهدار هم در این مقاله تشریح گردیده است.

 

-----------------

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

http://seowebdesigning.deyblog.ir

http://seokav1.deyblog.ir

http://seowebkar.deyblog.ir

http://webdesigner55.deyblog.ir

http://webdar.deyblog.ir

http://seokav.deyblog.ir

http://webkaran5.deyblog.ir

http://seowebmaster5.deyblog.ir

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

 

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جویی در انرژی

  • عایق صدا

  • به دلیل عدم تماس  دست مانع از شیوع بیماری های واگیر دار میشود

  • امکان استفاده با هر نوع معماری

  • کنترل رفت و امد

  • و …. .

 

درب اتوماتیک شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود

 

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

  • اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان

  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

  • درب اتوماتیک شیشه ای رادیولوژی

 

این درب ها علاوه بر برخورداری از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای هر کدام دارای مزیت های دیگری نیز در نوع خود دارا میباشد . که این مقاله مجال سخن گفتن از ان نیست .

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... که جزو بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می توان شرکت کیش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مدیران ارشد این بناها خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند؛ زیرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه می‌باشد، زیرا یکی از این موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگیره در این درب‌ها تأثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار است.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

  •  جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

  1. درب اتوماتیک کشویی (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتیک منحنی یا قوسی (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتیک دوار (Revolving Automatic Doors)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک

درب به‌ عنوان قسمت اصلی و ارتباط دهنده یک ساختمان یا یک مکان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوری‌ که از گذشته تا به امروز در روند شکل‌گیری و تحول آن تغییرهای فراوانی داشته. امروزه با پیشرفت در فنّاوری و کمک آن به زندگی جوامع بشری درب‌ها نیز شکل گذشته و قدیم به خود را از دست‌داده و با تکامل ساخت آن به‌صورت اتوماتیک درآمده است.

  • درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید.
  • درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتی خاصی استفاده می‌شود.
  • درب اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتی انجام می‌شود و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است و به سمت اطمینان از این‌که راه‌حل‌های درب اتوماتیک هم تمرکز و هم‌چشم گیر بودن هر منطقه ورودی است، پیش می‌رود.
  • درب اتوماتیک موجود در رامادُر از بهترین قطعات و یراق‌آلات شکل‌گرفته، که دارای کیفیت بالا در کارکرد و عملکرد است که در تمام پروژه‌های اجرایی رضایت تمامی کارفرمایان را جلب نموده است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در اکثر موارد برای دستگاه‌های در بازکن اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود. این موتورهای درب اتوماتیک باید قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهای تک فاز با دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌شود که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان جهت حرکت موتور را تغییر داد. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج می‌شود که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌گردند و یک سیم مشترک است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به نوع موتور تعیین می‌گردد. تمام سیم‌های موتور در انتها به پایانه‌های مدار الکترونیکی وصل می‌شوند. این موتورها در توان‌های ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها در مورد درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌شود ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای  به عوامل زیر بستگی دارد:

  •  مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
  •  نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است.
  •  ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
  •  تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
  •  ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
  •  رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

راهکارهایی برای افزایش اتوریتی دامنه سایت


 

همه مدیران وب سایت ها خواستار رتبه بهتر در موتورهای جستجو هستند. صدها عامل دست به دست هم می دهند تا رتبه نهایی سایت تعیین شود. اما از بین همه عوامل موثر در سئو یک عامل هست که همواره جزء مهمترین عوامل تعیین کننده سئو بوده است و آن اعتبار دامنه Domain Authority-DA  می باشد.

اعتبار دامنه چیست؟

اعتبار دامنه یک امتیاز از 0 تا 100 است که توسط سایت MOZ به سایت ها داده می شود و این امتیاز نشان دهنده نحوه رتبه گیری سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو است. یک وب سایت با اعتبار دامنه بالا به احتمال بیشتری برای کسب رتبه بالاتر در گوگل دارد.

ضرورت افزایش اعتبار دامنه در چیست؟

افزایش اعتبار دامنه احتمال دریافت رتبه بهتر در گوگل و سایر موتورهای جستجو را بالا می برد. احتمال آن که سایتی که اعتبار دامنه بالاتری دارد رتبه بهتری نسبت به سایتی که اعتبار دامنه پایین تری دارد، دریافت کند، بیشتر است.

برخی حقایق درباره اعتبار دامنه 

  • 40 عامل مختلف برای سنجش اعتبار دامنه مد نظر قرار می گیرد.
  • سایت هایی که در گوگل رتبه بهتری دریافت می کنند، اعتبار دامنه بیشتری نیز کسب کرده اند.
  • اعتبار دامنه بالاتر => رتبه بالاتر در گوگل=> ترافیک بیشتر در سایت
  • اعتبار دامنه را نمی توان یک شبه بالا برد

 

افزایش اعتبار دامنه

 

عواملی که برای افزایش اعتبار دامنه ضروری هستند را در ادامه توضیح خواهیم داد.  

7 گام موثر در افزایش اعتبار دامنه سایت

اعتبار دامنه را نمی توان خریداری کرد. اعتبار دامنه یک سایت به سایت دیگر قابل انتقال نیست. برای افزایش اعتبار دامنه خود باید استراتژی قدرتمندی را دنبال کنید. محتوای عالی تولید کنید و صبر زیادی داشته باشید.

اگر اعتبار دامنه شما بین 10 تا 15 باشد براحتی می توانید آن را به 30 تا 40 ارتقاع دهید. اما بعد از آنکه اعتبار دامنه به 50 رسید کار افزایش اعتبار دشوار شده و اعتبار دامنه به کندی ارتقاع می یابد. در ادامه هفت گام ارتقاء اعتبار دامنه را توضیح داده ایم:

گام اول - محتوای با کیفیت ارائه دهید

درباره طول محتوا و تعداد کلمات یک محتوای با کیفیت مقالات زیادی خوانده اید ولی باید توجه داشته باشیدکه محتوای طولانی لزوماً یک محتوای با کیفیت نیست و یک محتوای کوتاه نیز لزوماً بی کیفیت نیست. اصولاً گوگل برای تشخیص کیفیت محتوا به نحوه بازخورد مخاطب با محتوا ارزش بیشتری می دهد. طول محتوا یک نشانه برای اهمیت مطالب محتوا است ولی گوگل به خوبی می داند که یک محتوای بی ارزش را نیز می توان بسیار طولانی نوشت. بنابراین صرف تعداد کلمات یک مقاله باعث نمی شود که آن مقاله رتبه بهتری از مقاله کوتاه تر رقیب دریافت کند.

یکی از عواملی که گوگل برای کیفیت محتوا در نظر می گیرد منحصر به فرد بودن محتوا است. اهمیت منحصر به فرد بودن محتوا و ارتباط آن با کلمه کلیدی مورد نظر مخاطب بسیار مهمتر از طول محتوا است.

محتوا پادشاه است

امروزه محتوا صرفاً به متن اطلاق نمی شود. شما عملاً برای افزایش جذابیت به محتوای خود باید از تصاویر و ویدئو ها استفاده کنید. عنصر تصویر علاوه بر اینکه به افزایش ماندگاری مخاطب کمک می کند، خود می تواند با کمک روش های بهینه سازی تصاویر  به ارتقاء رتبه سایت در گوگل بیانجامد.

شما می توانید از اینفوگرافی (تصاویری که موضوعی را توضیح می دهند) استفاده کنید. اینفوگرافی ها به وایرال شدن محتوا کمک می کنند.

یک محتوای با کیفیت معمولاً باید طول مناسبی هم داشته باشد. برای حداقل طول یک محتوای مناسب اختلافات زیادی بین متخصصان وجود دارد از حداقل 300 کلمه تا حداقل 800 کلمه. تعداد کلمات یک مقاله با کلمه کلیدی اصلی آن صفحه ارتباط تنگاتنگی دارد. یعنی آنکه شما نمی توانید یک کلمه کلیدی اصلی و مهم در صنعت خود را هدف قرار داده و محتوای صفحه شما تنها 800 کلمه باشد. قطعاً اگر شما حرف مهمی در صنعت خود برای گفتن دارید این حرف مهم بیش از 800 کلمه باید باشد. برای دستیابی به رتبه بالا یک محتوای جذاب و کاربر پسند را در 2000 کلمه ایجاد کنید.

محتوای طولانی تر مطالب بیشتری را به مخاطبان ارائه می دهد. وب سایت شما قطعاً از انتشار مقالات بی هدف، کوتاه، غیر جذاب، آسیب خواهد دید.

برخی از مواردی که باید هنگام تولید محتوا به یاد داشته باشید :

  • تمام یا قسمتی از محتوای یک سایت را در صفحات خود کپی نکنید.
  • از کلمات مترادف بجای تکرار بیش از حد یک کلمه در محتوای خود بهره بگیرید
  • از موضوع اصلی مقاله خود خارج نشوید و مسائل غیر مرتبط را وارد مقاله خود نکنید.
  • مقاله خود را از زبان یک متخصص بنویسید.

گام دوم - سئو داخلی

سئو داخلی یکی از متدهای افزایش اعتبار دامنه سایت است. سئو داخلی بازیگر اصلی در ارتقاء اعتبار سایت شما خواهد بود.

سئو داخلی شامل تکنیک هایی مانند بهینه سازی عناوین، تحقیقات کلمات کلیدی، به کارگیری اصولی کلمات کلیدی در محتوا، و... می شود.

  چک لیست زیر به شما نحوه اجرای سئو داخلی را نشان می دهد:

  • حجم کلمات کلیدی: از به کارگیری بیش از حد کلمات کلیدی در محتوا به پرهیزید. بهتر است که تعداد کلمات کلیدی در محتوا بین 0.5 تا 1.5 درصد باشد. (محتوای کوتاه دست شما را برای به کارگیری کلمات کلیدی به صورت مناسب خواهد بست.)
  • تگ های هدینگ: سر تیتر ها از H1-H6 بخش های از محتوا را برای مخاطب و موتورهای جستجو برجسته می کنند. از آنها برای افزایش جذب مخاطب و افزایش تعامل با گوگل بهره بگیرید. پیشنهاد می شود که کلمه کلیدی حداقل یکبار در یکی از این سر تیترها به کار گرفته شود.
  • هدف قرار دادن کلمات کلیدی: کلمات کلیدی مناسبی را برای وب سایت خود انتخاب کنید. کلمات کلیدی طولانی Long tail keyword ساده تر در گوگل رتبه به دست می آورند. بهتر است که کلمات کلیدی خود را در پاراگراف های ابتدایی محتوا درج کنید.
  • ساختار آدرس سایت را بهینه سازی کنید: ساختار بهینه شده برای آدرس سایت ساختاری است که برای کاربر قابل درک بوده و کاربر بتواند موضوع اصلی محتوای صفحه را با توجه به آدرس آن صفحه متوجه شود.
  • از کلمات کلیدی به درستی در عنوان خود استفاده کنید: عنوان صفحات شما باید جذاب و دارای کلمات کلیدی باشد. بهتر است که عنوان صفحه خود را با کلمه کلیدی شروع کنید.
  • بهینه سازی تصاویر: بهینه سازی تصاویر به گوگل برای درک بهتر محتوا کمک خواهد کرد.

 اگر به عوامل سئو داخلی اهمیت ندهید بدست آوردن رتبه گوگل بسیار سخت خواهد بود. سئو داخلی علاوه بر اینکه به شما برای کسب رتبه در گوگل کمک می کند. جذب مخاطب مرتبط را نیز افزایش می دهد.

گام سوم - کلید ارتقاء اعتبار دامنه لینک های داخلی است

لینک های داخلی مانند زنجیر صفحات سایت شما را به هم متصل می کنند و اگر این حلقه های زنجیر بدرستی استفاده شوند نرخ پرش سایت کاهش می یابد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

نقش بک لینک در افزایش اعتبار دامنه

 

 به کارگیری اصولی لینک های داخلی زمان ماندگاری کاربران را در سایت افزایش می دهد و افزایش زمان ماندگاری کاربران در سایت منجر به افزایش درآمد سایت خواهد شد.

لینک های داخلی به موتورهای جستجو و کاربران درک درستی از ساختار سایت می دهند که به انتقال سریع تر کاربر و موتور جستجو به محتوای دلخواه کمک می کند.

گام چهارم - تولید بک لینک های با کیفیت برای سایت خود

تولید بک لینک های با کیفیت کار ساده ای نخواهد بود. اما زحمتی که برای تهیه این بک لینک ها متحمل می شوید ارزشمند خواهد بود.

تعداد وب سایت های که در این بخش دچار مشکل هستند بسیار زیاد است. الگوریتم گوگل پنگوئن نسبت به بک لینک های اسپم سختگیر تر شده است و عملاً شما با تولید بک لینک های بی کیفیت فقط به سایت خود ضرر خواهید زد.  

برای تولید بک لینک می توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

هدف اشتراک گذاری سایت در شبکه های اجتماعی، باز نشر آن توسط دیگر کاربران شبکه های اجتماعی و افزایش بازدید از سایت می باشد. شما می توانید با تولید محتوایی جذاب و کاربردی و انتشار آن در شبکه های اجتماعی به افزایش اعتبار دامنه سایت خود کمک کنید. چنین محتوایی برای شما مخاطب بلقوه زیادی ایجاد خواهد کرد که خود به افزایش درآمد شما از وب سایت منجر می شود.

هر محتوایی هر قدر هم که عالی نوشته شده باشد برای جذب مخاطب به تبلیغ و بازنشر احتیاج دارد.

 

شبکه های اجتماعی و نقش آنها در افزایش اعتبار دامنه

 

بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی توسط شرکت های بزرگی مانند Huawei بسیار جدی گرفته می شود و دلیل آن هم کاملاً مشخص است. کاربران امروزه برای خرید محصولات تنها به جستجو محصول در گوگل اکتفا نمی کنند. آنها در شبکه های اجتماعی نیز کالا را جستجو کرده و بازخورد مخاطبان به کالا را مد نظر قرار می دهند.

تولید پست های مهمان

پست مهمان یکی از راهکار های مفید برای دریافت بک لینک است. مت کاتس Matt cutts کارشناس سابق گوگل ما را از به کارگیری پست مهمان برای تولید بک لینک منع کرده است. ولی این نکته را باید به خاطر داشت که شما نباید با هدف تولید بک لینک پست مهمان ایجاد کنید. شما یک پست مهمان با کیفیت در یک سایت مرتبط ایجاد کرده و تنها یک لینک به سایت خود می دهید به این ترتیب هم گوگل و هم کاربران برای این لینک ارزش زیادی قائل خواهند بود.

 

 چگونه اعتبار دامنه وب سایت خود را بالا ببرید

 

اخیراً از پست مهمان سوء استفاه های زیادی شده است و بسیاری برای تولید لینک های اسپم از این روش استفاده کرده اند. به همین دلیلی گوگل به این گونه لینک ها سختگیر تر از قبل شده است. برای جلوگیری از صدمه دیدن سایت در اثر این لینک ها باید از به کارگیری بیش از حد کلمات کلیدی در لینک های ارجاع داده شده به سایت خود به پرهیزید. درضمن مقاله منتشر شده باید ارزش بسیار بالایی برای مخاطب نهایی داشته باشد.

پست مهمان یکی از مهمترین روش های افزایش اعتبار سایت است و بدلیل سختگیری های گوگل نمی توان از این شیوه چشم پوشی کرد. تنها باید در هنگام ایجاد پست مهمان بسیار حرفه ای عمل کرد. برای تولید پست مهمان به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • محتوای پست مهمان باید بسیار عالی و منحصر به فرد باشد. این محتوا باید بقدری با کیفیت باشد که کاربران سایت بخواهند آنرا با دیگران به اشتراک بگذارند.
  • تنها در سایت ها معتبر پست مهمان تولید کنید.
  • در هر پست مهمان تعداد محدودی به سایت خود لینک ایجاد کنید. بهتر است که تنها یک لینک از هر پست مهمان دریافت کنید.
  • تنها در سایت های مرتبط با سایت خود پست مهمان ایجاد کنید.
  • انکر تکست anchor text در پست مهمان را مرتبط با محتوای صفحات خود انتخاب کنید.

تولید محتوایی با کیفیت

تولید محتوای با کیفیت باعث خواهد شد که سایت های دیگر به خواهند به مقاله شما لینک بدهند این روش نیز یکی از روش های دریافت بک لینک می باشد. معمولاً شما برای رسیدن به چنین مرحله ای احتیاج دارید که در بین مخاطبان خود به شدت محبوب باشید. مثالاً شرکت Asus مقاله ای در باره سری جدید لپتاپ های ROG ارائه می دهد و صدها سایت بدون کوچکترین چشم داشتی، به این مقاله لینک می دهند. از سایت هایی که این لپتاپ را عرضه می کنند تا سایت هایی که در زمینه اخبار فناوری فعالیت می کنند. تمایل دارند که به مقاله منتشر شده توسط شرکت Asus لینک بدهند. همانطور که در مثال ما مشخص است رسیدن به چنین سطحی از محبوبیت کار دشواری برای شما خواهد بود.

گام پنجم - بی اثر کردن بک لینک های مضر

در وبمستر گوگل ابزاری به نام  Disavow link وجود دارد. این ابزار برای بی اثر کردن تاثیر لینک های بدی است که امکان حذف آنها را ندارید. لینک های مضر باعث صدمه به سایت شما خواهند شد. حذف لینک های مضر به اندازه تولید لینک با کیفیت بر سئو سایت شما تاثیر می گذارد.

نکته: اگر شما مدت طولانی است که از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنید و تعداد بک لینک های اسپم سایت شما بیش از حد زیاد است. باید در استفاده از ابزار Disavow احتیاط کنید. زیرا حذف تعداد زیادی بک لینک با این ابزار، می تواند به حذف کامل سایت شما از گوگل منجر شود. برای چنین شرایطی بهتر است از یک سئو کار حرفه ای کمک بگیرید. تا با استراتژی درست بدون صدمه زدن به رتبه فعلی سایت شما، سایت را برای مقابله با آپدیت های جدید الگوریتم های گوگل آماده کند.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

گام ششم - صبر داشته باشید و منتظر شوید که دامنه شما بزرگ شود

 

سن دامنه و تاثیر آن در اعتبار دامنه

 

سن دامنه به افزایش رتبه سایت و اعتبار دامنه کمک خواهد کرد. اگر سن دامنه شما 3 تا 4 سال باشد. به آن معنی است که شما مدت زیادی است که در صنعت خود فعال هستید. اگر شما در این مدت از قواعد سئو استفاده کرده باشید. عملاً سایت های تازه تاسیس نخواهند توانست با شما رقابت کنند. اگر در گوگل شاهد جلو افتادن رقبای تازه وارد خود بوده اید. مطمئن باشید که استراتژی سئو سایت شما غلط است.

گام هفتم - بروز رسانی وب سایت را در بازه های زمانی کوتاهتری انجام دهید

بروز رسانی وب سایت مهم است و هرچه زمان بین این بروز رسانی ها کوتاه تر باشد بهتر است. ارسال پست جدید در سایت باید از یک برنامه زمانبندی دقیق پیروی کند و این موضوع از سرعت درج محتوای جدید مهمتر است. یعنی آنکه اگر ماهی یک بار سایت خود را بروز رسانی کنید، بهتر از آن است که محتوای زیادی را بصورت یک باره در سایت وارد کنید.

 

بروز رسانی منظم محتوا و اعتبار دامنه

 

بروز رسانی سایت به صورت منظم به بهبود اعتبار دامنه کمک خواهد کرد. اعتبار دامنه همانطور که با افزودن پست بصورت منظم بهبود می یابد با عدم درج منظم اطلاعات افت پیدا خواهد کرد.

 دیگر مزایای ارسال پست بصورت منظم 

  • ترافیک بالاتر، درآمد بالاتر، Page Rank بالاتر.
  • افزایش تعداد محتوا که با افزایش بک لینک کمک میکند.
  • ارتقاء سطح نوشتن محتوا
  • همواره محتوای جدید برای نمایش به خواننده های سایت وجود دارد.
  • افزایش اعتماد در بین مخاطبین سایت

منابعی برای مطالع بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

http://seokar.royablog.ir/

 

10 دلیل نیاز به استراتژی دیجیتال مارکتینگ در سال 99


این یک چالش رایج است، امروزه بسیاری از کسب و کارها اهمیت کانال‌های دیجیتال و موبایلی را برای دسترسی و حفظ مشتریان می‌دانند. با این حال، آنها یک برنامه منسجم و یکپارچه برای رشد و تعامل با مخاطبان خود به طور مؤثر ندارند، بنابراین بسیاری از کسب و کارها از 10 مشکل بسیار رایج به دلیل نداشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ که در این مقاله بیان شده رنج می‌برند و از این رو از رقبای خود شکست می‌خورند.

 

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

 

آیا ایجاد یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ با چالش همراه است؟

در حال حاضر مالکان کسب و کارها متوجه شده‌اند که دیگر تکنیک‌های بازاریابی سنتی متداول نیستند. به این دلیل است که جهان به سرعت در حال تغییر است و از این رو به طور پیوسته باید تکنیک‌های خود را با تغییرات سازگار کنند. کسب و کارها به استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی نیاز دارند تا بتوانند در دنیای کسب و کار امروزی رقابت کنند. دیجیتال مارکتینگ که برخی اوقات به نام بازاریابی آنلاین شناخته می‌شود، به عنوان روشی برای بازاریابی محصولات یا خدمات با استفاده از شبکه‌های دیجیتال می‌باشد. برای رسیدن به اهداف مورد نظر، قبل از شروع هر فعالیت دیجیتال مارکتنیگ، نیاز به توسعه یک برنامه سنجیده و مناسب می‌باشد. تجربه نشان می‌‌دهد که چالش رایج در جایی است که شروع به نوشتن برنامه دیجیتال مارکتینگ می‌کنید. برای نوشتن این برنامه نیاز به گزارش‌های طولانی و حجیم نمی‌باشد، بلکه یک استراتژی خوب را می‌توان به بهترین صورت در دو یا سه برگه A4 به صورت جدولی خلاصه کرد. 

چالش دیگر وسعت و مقیاس دیجیتال مارکتینگ است. تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ بسیاری مانند بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی اجتماعی برای بهبود تجربه دیجیتال وبسایت شما وجود دارند. در هر تکنیک بازاریابی دیجیتال بسیاری از تاکتیک‌های دقیق و مفصل وجود دارند که برای موفقیت مهم هستند، بنابراین آنها باید مورد ارزیابی قرار بگیرند و اولویت بندی شوند. برای مثال از محتوای ثابت برای ارسال ایمیل خودکار، شخصی سازی وبسایت تا برنامه‌ریزی‌های آن، مورد هدف قرار دادن و ایجاد تکنیک آسمان خراش (skyscraper) در تولید محتوا برای جستجوی ارگانیک. 

رویکرد توصیه شده برای توسعه استراتژی دیجیتال

برای توسعه هر استراتژی به یک برنامه منظم و اجرای دقیق نیاز دارید. یکی از دلایلی که بسیاری از کسب و کارها شکست می‌خورند این است که برنامه‌ای برای استراتژی خود ندارند. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه‌ای بنویسید و آن را دقیق اجرا کنید. 

آیا شما جزو یکی از شرکت‌هایی هستید که هنوز استراتژی دیجیتال مارکتینگ ندارید؟ در ادامه دو راهکار ساده، برای ایجاد یک برنامه دیجیتال پیشنهاد می‌شود:

  • با یک برنامه دیجیتال مارکتینگ جداگانه شروع کنید، برنامه‌ای که تغییرات مورد نیاز و همچنین موارد مربوط به سرمایه‌گذاری و تغییرات در بازاریابی را مشخص می‌کند.
  • سپس برنامه دیجیتال را با برنامه کلی بازاریابی خود ادغام کنید که بخشی از برنامه کلی بازاریابی است، دیجیتالی بودن به عنوان بخشی از کسب و کار تان می شود. 

بعد از آن، چه اقدامات و نکاتی را باید در نظر گرفت؟

  • استفاده از دیجیتال مارکتینگ بدون رویکرد استراتژیک هنوز هم معمول و متداول است. بدون شک بسیاری از شرکت‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند از رسانه‌های دیجیتال به طور مؤثر استفاده می‌کنند و آنها قطعا می‌توانند نتایج خوبی را از جستجوی خود، بازاریابی ایمیلی یا شبکه‌های اجتماعی به دست آورند. اما به همان اندازه مطمئن هستیم که بسیاری از آنها فرصت‌های زیادی را برای هدف گیری و بهینه‌سازی بهتر از دست می‌دهند یا از چالش‌ها و مشکلات دیگری که در ادامه بیان می‌شود رنج می‌برند.
  • بسیاری از شرکت‌ها در این تحقیق، دارای یک رویکرد استراتژیک برای دیجیتال بودند. از صحبت با شرکت‌‌‌ها مشخص شد که ایجاد برنامه‌های دیجیتال اغلب در دو مرحله روی می‌دهد. اول، یک برنامه دیجیتال مارکتینگ جداگانه ایجاد می‌شود. دوم، برنامه دیجیتال با استراتژی بازاریابی ادغام می‌شود، اما به جز برای تاکتیک‌ها، برنامه‌ریزی جداگانه‌ای را تضمین نمی‌کند. اگر استراتژی ندارید و یا می‌خواهید بررسی کنید که چه مسائل کسب و کاری مهم هستند که یک خلاصه استراتژیک را شامل شود در اینجا 10 تا از رایج‌ترین مسائل را مطرح می‌کنیم که در صورت نداشتن استراتژی با آنها مواجه می‌شوید. 

آیا شما دارای استراتژی برای دیجیتال مارکتینگ هستید؟

از سال 2012، یک نظرسنجی غیر رسمی انجام شد تا معلوم شود که چگونه به طور گسترده استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ توسط صاحبان کسب و کار استفاده می‌شود. نتایج نشان داد که پیشرفت‌های بزرگ و چشمگیری در طول سال‌ها اتفاق افتاده است. چند سال پیش ما حدود دو سوم تا سه چهارم را یافتیم که برنامه دیجیتال مارکتنیگ در بازاریابی دیجیتال خود نداشتند. در حال حاضر، این تعداد به 49% در آخرین نظرسنجی کاهش یافته است و این بدان معناست که تقریبا نیمی هنوز بازاریابی دیجیتال خود را بدون داشتن هیچ گونه استراتژی انجام می‌دهند. 

این همان چیزی است که در مطالعه خود در مورد سطح استفاده از دیجیتال مارکتینگ یافتیم:

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

بنابراین، آخرین تحقیقات ما نشان می‌دهد که رویکرد بهبود یافته در خصوص استفاده از این نوع بازاریابی وجود دارد و کمتر از نیمی کسب و کارها بدون استراتژی دیجیتال مارکتینگ هستند. اگر شما جزو یکی از این شرکت‌ها دارای استراتژی دیجیتال مارکتینگ هستید، به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر نیستید ادامه مطلب را بخوانید.

چرا ممکن است نیاز به استراتژی دیجیتال مارکتینگ داشته باشید؟

1- بدون داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ، شما بدون هدف یا جهت هستید؛

شرکت‌هایی که بدون استراتژی دیجیتال هستند، هدف استراتژیک مشخصی برای بدست آوردن مشتریان جدید یا ایجاد روابط عمیق‌تر با مشتریان فعلی به صورت آنلاین ندارند. در نتیجه اگر اهدافی برای مقاصد دیجیتال مارکتینگ نداشته باشید، احتمالا منابع کافی برای رسیدن به این اهداف نخواهید داشت و در نهایت از طریق تجزیه و تحلیل متوجه نخواهید شد که آیا به اهداف خود دست می‌یابید یا خیر. 

2- شما مخاطبان آنلاین یا سهم بازار خود را نخواهید دانست؛

در صورتی که در خصوص تقاضای مشتری برای خدمات آنلاین تحقیق نکنید ممکن است نیازهای مشتریان آنلاین نادیده گرفته شود. شاید مهم تر از آن این باشد که شما بازار آنلاین خود را درک نمی‌کنید. یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ مشخص، خصوصیات مخاطبان مورد نظر را تعیین می‌کند. بازارهای سنتی با بازارهای آنلاین و دیجیتال امروزی از نظر انواع مختلف خصوصیات و رفتار مشتری، رقبا، پیشنهادات و ارتباطات بازاریابی متفاوت خواهد بود. با یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ می‌توانید بازار خود را ارزیابی کنید و با موقعیت استراتژیک خود با بازار روبرو شوید. یک ابزار بسیار عالی پیشنهادی که در آن می‌توانید سطح تقاضای مشتری را بیابید، استفاده از Google's Keyword planner است تا ببینید چگونه جستجوگران به سایت شما جذب می شوند یا چه تعدادی از افراد علاقه‌ مند به محصولات یا خدمات شما هستند. 

 

 

چرا ممکن است نیاز به استراتژی دیجیتال مارکتینگ داشته باشید

3- رقبا سهم بازار را به دست خواهند آورد؛

اگر به اندازه کافی منابعی را برای دیجیتال مارکتینگ اختصاص ندهید یا دارای رویکردی تک منظوره بدون استراتژی تعریف شده باشید، در نتیجه رقبا سهم بازار شما را خواهند گرفت و در واقع جایی نخواهید داشت. برای جلوگیری از این اتفاق فقط از استراتژی دیجیتال مارکتینگ مشخص استفاده کنید. 

4- پیشنهادات آنلاین شما دیگر ارزشمند و قدرتمند نخواهد بود؛ 

تعریف پیشنهادات آنلاین ارزشمند و شفاف به مشتری کمک خواهد کرد که خدمات آنلاین خود را برای مشتریان فعلی و جدید تان متمایز کنید و این کار باعث وفادارای مشتریان به شما خواهد شد. توسعه استراتژی بازاریابی رقابتی برای بسیاری از سازمان‌ها مهم است زیرا محتوا باعث تعامل مخاطبان شما از طریق کانال‌های مختلف مانند جستجو، بازاریابی ایمیلی و اجتماعی و وبلاگ می‌شود. 

5- به اندازه کافی شناخت از مشتریان آنلاین خود ندارید؛

اغلب گفته می‌شود که رسانه‌های دیجیتال قابل سنجش‌ترین رسانه‌ها هستند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکز و مشابه آنها تنها به شما حجم بازدید را خواهند گفت و هیچ اطلاعاتی در مورد احساسات و نحوه خرید مشتریان را نمی‌گوید. بنابراین باید از ابزارهای دیگری استفاده کنید تا بتوانید نقاط ضعف و بازخورد کاربران را متوجه شوید. 

6- کسب و کار شما منسجم و یکپارچه نیست؛

چه یک بازاریاب دیجیتال متخصص یا یک آژانس دیجیتال مستقل باشید باید فعالیت‌های بازاریابی دیجیتالی خود را به صورت ذخیره اطلاعات تکمیل کنید. راه آسان تر این است که پیکیج دیجیتال مارکتینگ را به بخش‌های مناسب‌تر تقسیم کنید، ولی تأثیر این روش کمتر است. رسانه‌های دیجیتال زمانی بهترین عملکرد و بازده را دارند که با رسانه‌های سنتی و کانال‌های پاسخگو ادغام شوند. توصیه می‌شود که استراتژی دیجیتال مارکتینگ یکپارچه را توسعه دهید و فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ بخشی از برنامه بازاریابی شما و بخشی از کسب و کارتان به طور معمول شود.

 استراتژی دیجیتال مارکتینگ باعث ادغام بازاریابی دیجیتال و روش‌های بازاریابی متعارف (conventional marketing) می‌شود. دیجیتال مارکتینگ تنها در مورد بهینه‌سازی وبسایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و موتور جستجو نمی‌باشد؛ بلکه شامل کانال‌ها، عناصر و تاکیتک‌های دیگر می‌باشد. یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ مشخص شما را قادر می‌سازد تا درک کنید که چگونه این تکنیک‌ها می‌توانند برای ایجاد نتایج مطلوب ادغام شوند.

 

بازاریابی دیجیتال و دیجیتالی شدن

 

7- فعالیت‌های دیجیتال با توجه به اهمیت آن، افراد و یا بودجه کافی ندارد؛

منابع کافی برای برنامه‌ریزی و اجرای بازاریابی الکترونیکی اختصاص نمی‌یابد و ممکن است کمبود مهارت‌های خاص بازاریابی اینترنتی وجود داشته باشد. بنابراین کمبود بودجه منجر خواهد شد نتوانید پاسخ مؤثری به تهدیدات رقبا انجام دهید. دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با دیگر تکنیک‌های بازاریابی متداول مقرون به صرفه‌تر است.

8- به دلیل دوباره کاری‌ها پول و زمان‌تان هدر می‌رود؛

حتی اگر منابع کافی برای بازاریابی اینترنتی داشته باشید، باز هم ممکن است منابع تان به هدر برود. این امر به ویژه برای شرکت‌های بزرگتر است که دارای بخش‌های مختلف بازاریابی هستند و برای انجام وظایف بازاریابی آنلاین مشابه هم اقدام می‌کنند، رخ می دهد. بدون یک استراتژی مشخص به دلیل دوباره کاری فعالیت‌ها برای دستیابی به اهداف مشابه، زمان و پول خود را از دست می‌دهید. 

9- شما زیرکی کافی را ندارید تا پیش‌رو باشید و از رقبا جلو بزنید؛

اگر به برندهای برتر آنلاین مانند آمازون، دل، گوگل و غیره نگاهی کنید، همه آنها مدام در حال تکاپو هستند و دائما روش‌های جدید را امتحان می‌کنند تا مخاطبان آنلاین خود را حفظ کنند و یا افراد بیشتری را بدست آورند. یک استراتژی دیجیتال به کسب و کارها کمک می‌کند تا رویکرد جدیدی را برای حفظ مشتریان در هر زمان خاص فراهم کنند. این آگاهی به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا روندهای در حال ظهور و اقدامات لازم را در لحظه مناسب ارزیابی کنند. 

10- بهینه سازی انجام نداد‌ه‌اید؛

هر شرکتی که دارای وبسایت است می‌تواند داده‌های مرتبط به خود را تجزیه و تحلیل کند، اما مدیران ارشد تضمین نمی‌کنند که تیم شان وقت لازم برای بررسی این کار را داشته باشد. داشتن یک استراتژی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا اصول و پایه تجارت تان را برآورد کنید. در نتیجه می‌توانید به بهبود مستمر جنبه‌های کلیدی مانند بازاریابی جستجو، تجربه کاربری سایت، بازاریابی ایمیلی و شبکه‌های اجتماعی بپردازید.

منابعی برای مطالع بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

http://seo155.b88.ir

http://seo1.b88.ir/

http://seokav.b88.ir/

http://seosaz.b88.ir/

http://webmaster1.b88.ir

http://webbaz.b88.ir

http://webmaster7.b88.ir

http://seokavan.b88.ir

http://webdaran.b88.ir