مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

7 نکته مهم مدیریت کارمندان


بی تفاوتی کارکنان نسبت به مسائل و مشکلات سازمان، مشکلی است که در ایران گریبانگیر اکثر سازمانهای دولتی و بعضی سازمانهای غیر دولتی است. مدیران در برخورد با این موضوع عکس العمل های متفاوت از خود نشان می دهند، بعضی فقط حرص می خورند، بعضی چون چاره ای نمی یابند بی تفاوت می گذرند، بعضی چاره کار را آموزش کارکنان می دانند، بعضی (مدیران بی تجربه) اصلاً متوجه آن نمی شوند. در ادامه به بررسی 7 نکته مهم مدیریت کارکنان می پردازیم.

 

1.قدرت دادن به دیگران

یکی از مهم ترین نکاتی که باید بیاموزید، قدرت بخشیدن به دیگران است. با این کار، آن ها را با اعتمادبه نفس، پر انرژی و بانفوذتر خواهید کرد. علاوه بر آن، آزادی بیشتری در زندگی به دست می آورید و رشد و سلامتی سازمان را تضمین می کنید. در دنیای امروز، کارمندان مسئول تصمیم های مربوط به خودشان هستند و مدیران فقط آن ها را راهنمایی می کنند.


بیشتر بخوانید:    خرید دوربین مداربسته  نصب دوربین مدار بسته     دوربین مداربسته تی وی تی    دوربین مداربسته اچ دی

2. هرکس را متفاوت از دیگران رهبری کنید

یکی از اشتباهاتی که رهبران تازه کار مرتکب می شوند این است که می خواهند همه را به یک شکل هدایت کنند. باید نسبت به همه مهربان باشید و با احترام رفتار کنید اما نمی توانید انتظار داشته باشید روش مدیریتی یکسان برای همه جواب دهد. مثلاً یکی می خواهد با چالش های جدید روبه رو شود؛ یکی می خواهد طبق دستورالعمل ها کار کند و بعضی ها هم می خواهند خودشان برنامه کاری را طرح کنند. برای اینکه رهبر مؤثری باشید، شیوه های مدیریتی خود را با دیگران تطبیق دهید، نه اینکه از آن ها انتظار داشته باشید خودشان را با شما هماهنگ کنند.

3. ارزش دیگران را حفظ کنید

اگر تیمی را مدیریت می کنید، باید مطمئن شوید کسانی که به تیم ملحق می شوند بهتر از آن هایی هستند که تیم را ترک می کنند. هر تیم سه دسته بازیکن دارد: اولین دسته آن هایی هستند که مستقیماً به سازمان فایده می رسانند و تأثیرگذارند. دسته ی دوم نیمکت نشین ها هستند که به طور غیرمستقیم برای سازمان کار می کنند و یا دسته ی اول را حمایت می کنند. دسته ی سوم هسته ی مرکزی تیم را تشکیل می دهند که معمولاً درون دسته اول جای می گیرند. بدون وجود آن ها تیم از هم می پاشد. وظیفه ی شما این است که هر دسته به طور پیوسته رشد کند و ارتقا یابد. برای اینکه تشخیص دهید وجود چه کسانی ضروری است ببینید اگر تیم را ترک کنند، چه آسیبی به آن وارد می شود. با این نوع افراد، مناسب با آن ها رفتار کرده و ارزش های آن ها را حفظ کنید.

4. اعتمادسازی

اعتماد، مهم ترین عامل در شکل گیری روابط فردی و تجاری است. وارن بنیس و برت نانوس اعتماد را مانند چسبی می دانند که رهبران و پیروانشان را به هم متصل می کنند. مردم بیش از هر چیز دیگر می خواهند به رهبران خود اعتماد کنند و آن ها را باور داشته باشند. آن ها باید بتوانند بگویند: روزی می خواهم مانند او شوم. اعتماد باید به تدریج به وجود آید و پایدار باشد. راه هایی که یک رهبر می تواند اعتماد را از بین ببرد عبارتند از: عمل نکردن به قول ها، شایعه پراکنی، نگه داشتن اطلاعات فقط برای خود و دورو بودن. هرگاه اعتمادی از بین برود، باید دو برابر دفعه ی قبل تلاش کنید تا آن را بازیابید. می توانید به روش های زیر اعتماد ایجاد کنید: برای گوش دادن به دیگران و بازخورد دادن به آن ها زمان کافی اختصاص دهید، به دیگران احترام بگذارید و مطمئن باشید آن ها هم با اعتماد جبران خواهند کرد. هر کس را همان طور که هست بپذیرید، احساسات و نیازهای آن ها را پیش بینی کرده و همیشه آن ها را تشویق کنید.

5. الگوی فداکاری باشید

اگر تیمی را رهبری می کنید، هم تیمی های خود را قانع کنید به خاطر مصلحت تیم بعضی از منافع خود را قربانی کنند. هرچه اعضای تیم با استعدادتر باشند، ترغیب آن ها به فداکاری دشوارتر است. خودتان اول از همه شروع کنید و به آن ها نشان دهید که به خاطر تیم حاضرید فداکاری کنید، به رشد و توسعه ی دیگران کمک کرده و در تصمیم گیری ها خطر کنید.
وقتی تمایل خود را به اولویت دانستن منافع تیم نشان دادید، آن گاه می توانید از دیگران بخواهید همین کار را انجام دهند. راه و روش آن را توضیح دهید و از فداکاری های آن ها تشکر و قدردانی کنید.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

اپلیکیشن شهرنت اولین  فروشگاه ساز  در فضای اپلیکیشن است که همزمان با امکان      فروشگاه ساز آنلاینبرای همه کسب و کارها در کل ایران این امکان را برای شما ایجاد کرده است که بتوانید با ایجاد محتوای در فضای این اپلیکیشن به شکل مستقیم درآمد ریالی داشته باشید.

6. قدردانی از دیگران

یکی از اشتباهات رایج میان رهبران، به رسمیت نشناختن و قدردانی نکردن از دیگران است. تحقیقات نشان می دهد علت اصلی نارضایتی کارمندان این است که مافوق شان از آن ها به خاطر کاری که انجام می دهند، قدردانی نمی کند. رابرت مک نامارا می گوید: «ذهن ها همانند قلب ها هستند؛ جایی می روند که به آن ها ارزش داده شود». در روابط روزانه با دیگران، نام اشخاص را به ذهن بسپارید و نشان دهید که به احساسات و روحیاتشان اهمیت می دهید. در برنامه ی کاری خود توجه به دیگران را اولویت اول قرار دهید. هر فرصتی که به دست می آورید از آن ها قدردانی کنید؛ زیرا با این کار به آن ها انگیزه می دهید و در زندگی شان به انسانی تأثیرگذار تبدیل می شوید.

7. مردم باید بدانند مفید و مؤثرند

افراد باید بدانند وجودشان مفید است. کارشناس رهبری، وارن بنیس، می گوید: «همه باید احساس کنند که در موفقیت سازمان نقش دارند؛ زیرا در این صورت می فهمند کارشان معنی دارد». والتر شیپلی می گوید: «ما ۶۸ هزار کارمند داریم. با این وسعت سازمان، کار من مدیریت کردن نیست بلکه محیطی را به وجود می آورم که همه به یکدیگر کمک کنند تا فراتر از توانایی های شان حرکت کنند. من به عنوان رهبر، مسئولیت دارم و به خاطر موفقیت ها تحسین می شوم اما در واقع این کارمندان هستند که ما را به جایی که هستیم رسانده اند».

تجهیزات حفاظت پیرامونی در مدارس


سیستم های حفاظت پیرامونی به تجهیزاتی اشاره دارند که در اطراف یک محیط قرار می گیرند تا امنیت آن محیط تامین شود. کاملا واضح است که این سیستم ها می توانند بسیار پیچیده تعریف شوند و یا کاملا ساده باشند. همچنین ایجاد امنیت در اطراف یک محیط از دیر باز مورد توجه و استفاده بوده است برای مثال ایجاد دیوارهایی در اطراف باغ ها، سیم های خاردار بر روی دیوار اماکن مهم و یا نرده های فلزی و غیر فلزی از جمله سیستم های حفاظت پیرامونی در قدیم به حساب می آید. در این مقاله ابتدا مفهوم حفاظت پیرامونی را توضیح می دهیم و سپس نکاتی در خصوص حفاظت پیرامونی در مدارس برای شما بیان می کنیم.

ابزار حفاظت پیرامونی ذکر شده امروز هم استفاده گسترده دارند و برای مثال همه ما دیوارهای حفاظت شده با سیم های خاردار را در اطراف اماکن حساس نظامی و صنعتی را دیده ایم اما امروزه در مکان هایی که نیاز به امنیت بالا وجود دارد در کنار این سیستم های حفاظتی سنتی از تکنولوژی های روز دنیا نیز استفاده می شود. به همین دلیل یک رقابت بسیار بالا در این خصوص شکل گرفته است تا تکنولوژی های نوین را در این راستا به خدمت بگیرند. فناوری هایی مانند فیبر نوری، کابل های ارتعاشی، تکنولوژی مادون قرمز، آشکار ساز مایکروویو و میدان الکترولستاتیک از جمله تکنولوژی هایی است که مورد استفاده سیستم های حفاظت پیرامونی قرار می گیرد.

نکته مهم در خصوص فناوری های جدید مورد استفاده در صنعت حفاظت پیرامونی این است که هر کدام از سیستم هایی که برای حفاظت پیرامونی به کار می روند، دارای نحوه عملکرد متفاوتی هستند. بدین معنی که عملکرد سیستم حفاظت پیرامونی مادون قرمز با حفاظت پیرامونی فیبر نوری متفاوت است.

سیستم اعلام خطر پیرامونی
استفاده از سنسورهای RX/TX تا 250 متر
استفاده از سنسورهای مونو تا 25 متر
استفاده از کابلهای حساس میکروفونی
استفاده از کابلهای برقدار ( Electro Wire )
امکان استفاده از قفلهای الکترو مگنتیک جهت دربهای فنس
استفاده از کابلهای مغناطیسی
امکان اتصال سیستم به سامانه مداربسته

تجهیزات حفاظت پیرامونی در مرزهای مجموعه مورد حفاظت نصب می شوند که این سیستم ها علاوه بر تاسیسات صنعتی و شهری در مرزها، فرودگاه ها، زندان ها، نیرو گاه های هسته ای و … به کار گرفته می شوند.

سیستم های کاربردی در حال حاضر در بازار وجود دارند که  برای بسیاری از محوطه های کوچکتر نیز مناسب و مقرون به صرفه هستند. مکان هایی مانند کارگاه های موقت ساختمانی، معادن و یا تصفیه خانه های آب از جمله مواردی هستند که می توانند برای بهبود حفاظت پیرامونی خود از این سیستم ها استفاده کنند. توصیه ما این است که در پیرامون محوطه چنین اماکنی از آشکار ساز های تردد استفاده شود تا به محض ورود افراد مزاحم خرابکار هشدار ایمنی به مسئولان حفاظت داده شود.

بر اساس یک اصل کلی در خصوص تامین امنیت پیرامونی اماکن مختلف، سطح حفاظت مورد نیاز هر مکان بر اساس خطرات احتمالی ناشی از تردد های غیر مجاز باید در نظر گرفته شود. در یک حالت ایده ال طرح حفاظتی یک مجموعه باید شامل لایه های مختلف و برگرفته از سیستم های سنتی و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای ایجاد حفاظت آن محیط باشد. برای مثال کاملا واضح است که حفاظت پیرامونی برای یک محیط مانند فرودگاه ها ی بین المللی با حفاظت پیرامونی در مدارس کاملا متفاوت خواهد بود.

حفاظت پیرامونی در مدارس

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

سیستم های حفاظت پیرامونی در مدارس

مدارس نقشی کلیدی در ساختن آینده کشورها و جوامع دارند. به دنبال بازگشایی کلاس های درس، جوانان محصل به مراکز آموزشی بازگشته اند. آنان بار دیگر با انگیزه به تحصیل ادامه می دهند تا مهارت و دانش کسب کنند. مدارس نیازمند زیرساخت های حفاظتی هستند تا از بچه ها محافظت نمایند. مهم تر اینکه محیط پیرامونی امن که اجازه نفوذ افراد بیگانه و غیرمجاز را نمی دهد، تضمین می کند که مراجعین، والدین و دانش آموزان بتوانند در محیطی اجتماعی با یکدیگر تعامل داشته باشند؛ بدون احساس ناراحتی و جدایی از سایرین. بنابراین نصب و راه اندازی تجهیزات حفاظت پیرامونی در مدارس از ضرورت قابل توجهی برخوردار است.

با این حال، اگرچه ایمنی اغلب دغدغه اصلی والدین است، اما با وجود محدودیت های مالی و بودجه ای و تخصیص سرمایه محدود به حفظ ایمنی در برابر کرونا، برنامه های مهم راه اندازی تجهیزات حفاظت پیرامونی مورد بی توجهی قرار می گیرند.

هدف از نصب و راه اندازی فنس پیرامونی ، محدود کردن ورود و خروج افراد غیرمجاز در محوطه مدرسه است و فنس ها باید متناسب با این هدف طراحی شوند.

راهکارهای جذاب و کاربردی تجهیزات حفاظت پیرامونی

برخلاف فنس ‌های پرچ شده معمولی، فنس پیرامونی جدید هم ظاهری زیبا دارد و هم کاربردی است. به علاوه به استاندارد LPS 1175 SR1 نیز مجهز می باشد.

سبک و ظاهر فنس پیرامونی باید حفاظت و ایمنی مدرسه را تضمین نموده و همزمان نباید تأثیری روی زیبایی ظاهری فضای مدرسه داشته باشد. این فنس ها به عنوان بخشی از فضای مدرسه، باید زیبا و کاربردی بوده و در عین حال به دانش آموزان احساس محصور بودن در فضایی مشابه زندان را انتقال ندهد.

پیشنهاد می شود که فنس های پیرامونی:

  • حداقل 2 متر ارتفاع داشته باشند
  • مقاوم به خرابکاری و مستحکم باشند
  • در زمین به صورت مستحکم نصب شده باشند
  • در ابعاد گوناگون قابل نصب بوده و
  • قسمت بالایشان به گونه ای باشد که نتوان از روی آن رد شد

دسترسی به تمام نقاط با گیت دسترسی

به طور کلی می توان در خصوص سیستم های حفاظت پیرامونی در مدارس چنین گفت که فنس های پیرامونی این اماکن باید حداکثر حفاظت را از گیت های دسترسی ایجاد کند. کاملا واضح است که هر مرکز آموزشی برای سهولت تردد استفاده کنندگان باید چند درب ورودی داشته باشد اما از سوی دیگر تعداد این درب های ورودی باید تا حد امکان کم باشد تا کنترل تردد مراجعین با سهولت بیشتری صورت گیرد. بنابراین میان حفاظت پیرامونی و همچنین تسهیل ورود و خروج مراجعین باید یک تعادل در تعداد درب های ورودی ایجاد شود.

گیت های خودکار و دستی

بهترین راهکار برای استفاده از گیت ها در مدارس ترکیبی از گیت های خودکار و دستی است. گیت ها ی خودکار امکانات بسیار بیشتری به شما ارائه می دهند اما در این میان گیت های دستی و مکانیکی نیز مزیت های خاص خود را دارند. برای مثال گیت های دستی نصب آسان تری دارند، ارزان قیمت تر هستند و چون به برق نیازی ندارند در صورت قطع شدن برق مجموعه امکان خروج بدون دردسر را برای شما مهیا می کنند. در مقابل گیت های خودکار می توانند به تجهیزات اکسس کنترل راه دور و ریدر های کارت مجهز شوند که در مجموع سیستم حفاظت شما را تقویت می کنند. همچنین گیت های خودکار مستحکم و سنگین هستند و در نتیجه ورود غیر مجاز و به زور از آنها غیر ممکن می شود.

ارائه حفاظت کافی با تجهیزات حفاظت پیرامونی در مدارس

نسل جدید و فرزندان ما باید بتوانند در یک محیط امن و بدون تهدید ها ونگرانی ها به یادگیری و تمرکز بر روی مفاهیم مدارس بپردازند. بنابراین راهکارهای حفاظت پیرامونی در مدارس می تواند خیال مدیران و والدین را از هر نظر راحت کند تا در هنگامی که فرزندان خود را به مدارس می سپارند خیالشان از امنیت آنها راحت باشد. به همین دلیل این مسئولیت بر عهده مدیران آموزشی و مدارس است که از بهترین شرکت ها با تکنولوژی های روز دنیا خدمات حفاظت پیرامونی را در جهت بالا بردن امنیت اماکن آموزشی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: هایک ویژن تهران  نصب دوربین مداربسته    

برتری وب سایت نسبت به وبلاگ


وب سایت جایگاهی در اینترنت است که در آن می توان اطلاعاتی را در مورد سازمانها، شرکت ها و افراد بدست آورد. وب سایت پویایی است که متعلق به شخص یا اشخاصی است و در برگیرنده اطلاعاتی راجع به موضوع یا موضوعات گوناگون است.

 

وبلاگ محلی است در وب که می توان یادداشت های خود را در آنجا جهت نمایش به عموم ثبت کرد. مهمترین مسئله این است که، تنها یادداشت را می توان در وبلاگ ذخیره کرد و در حقیقت تنها متن را.امروزه اینترنت راه دسترسی به دنیای مجازی است. برخی افراد از این دنیا برای معرفی خود یا خدمات خود استفاده می کنند. حال برای دسترسی به فضای برخی دارای وب سایت و برخی دارای وبلاگ هستند.

article_image_one_321.jpg

در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از تفاوت ها، معایب و مزایای وب سایت نسبت به وبلاگ آشنا کنیم:

تفاوت وبلاگ با وب سایت

وبلاگ ها فعال تر از وب سایت ها هستند و تفاوت اصلی آنها در میزان روزآمدشدن است. برای ایجاد تغییرات در وبلاگ ها و به روز کردن آنها نیاز نیست که کدهای HTML را تغییر دهیم، در حالی که برای روزآمد کردن وب سایت ها تغییر این کدها و داشتن اطلاعاتی هر چند مقدماتی در این زمینه یکی از ضروریات است. بنابراین وبلاگ ها با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به وب سایت ها به روز می شوند .
واحدی که برای وبلاگ ها به کار می بریم، پست است. ولی واحد سایت، صفحه. یک سایت ، وب مجموعه ای است از صفحات یا فایل های پیوند خورده به یکدیگر که از طریق وب جهان گستر در دسترس قرار می گیرد. وبلاگ مجموعه ای از پست هاست که بر عکس ترتیب تاریخی آورده می شوند، تا جدیدترین پست یا مدخل در بالای صفحه قرار گیرد و مدخل های قدیمی تر به تدریج پایین تر قرار می گیرند.   طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی
تفاوت دیگر در شکل گشت و گذاری است که وبلاگ و وب سایت می دهند. وبلاگ ها دارای یک قابلیت جذاب و قوی به نام تاریخ هستند که به پست ها چسبیده اند. در وبلاگ ها پست ها به صورت خودکار به ترتیب تاریخی مرتب می شوند. به این شیوه که مدخل های جدیدتر بالاتر قرار می گیرند و مدخل های قدیمی تر پائین تر قرار گرفته و به تدریج وارد آرشیو می شوند. برای جستجو در وبلاگ ها می توان به راحتی از طریق آرشیوهای تاریخی یا موضوعی اقدام نمود. در صورتی که در بسیاری موارد یک موتور جستجو برای جستجوی در سایت مورد نظر وجود دارد.
در وب سایت ها، مطالب جدیدی که به سایت اضافه می شوند بسته به نظر مدیر سایت در هر جایی از سایت می توانند قرار بگیرند و جدید بودن مطالب یک سایت را نیز از آخرین تاریخ روزآمدسازی سایت می توان به دست آورد.  
طراحی سایت شرکتی

 

 

 

معایب وبلاگ

1. وبلاگ ها نسبت به سایت غیررسمی و شخصی هستند.
2. ارتباط مستقیم با خوانندگان وبلاگ شما می تواند سخت و وقت گیر باشد.
3. ارسال مطالب به وبلاگ در زمان های مشخص.
4. وبلاگ ها دارای ترافیک بالاهستند.
5. سرویس وبلاگ ها با کندی مواجه است.
6. امکان آپلود وجود ندارد.
7. تعداد صفحات وبلاگ محدود است.
8. از نظر امنیت دارای ضریب پایینی می باشد.
9. در صفحات وبلاگ شاهد تبلیغات رایج هستیم.
10. مطالب وبلاگ ها آمیخته به عقاید و نظرهای شخصی است. 
 ساخت سایت        

 

مزایای وب سایت

1. در دسترس بودن مشخصات کالا یا خدمات شما در اختیار بازدیدکنندگان.
2. وب سایت موجب افزایش اعتبار شما می شود.
3. امکان تبلیغ حرفه ای در سطح دنیا.
4. تبلیغ در وب سایت با محدودیت زمان و مکان نمی باشد.
5. تبلیغ در وب سایت دارای هزینه ی کم تری است.
6. گرفتن نظرات و انتقادات از سراسر دنیا جهت بهبود فعالیت ها.
7. سریع تر انجام دادن فعالیت ها.
8. هدایت مشتریان به سایت شما از طریق موتورهای جستجو در اینترنت.
9. بازدیدکنندگان و مشتریان شما، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود.
10. کسب در آمد از تبلیغ برای دیگران.
11. آموزش تخصصی افراد در زمینه های مختلف.  
شرکت طراحی سایت      

تحقیقات بازار و شناخت بازار


چگونه از فعالیت رقبا و رویدادهای بازار آگاه باشید

 

مبنای تحقیقات موفق بازار و فعالیت رقبا ، تحلیل دقیق و ارائه پاسخ های صحیح به سوالات مناسب است .

1. مشتری شما کیست

در حال حاضر چه کسی محصولتان را می خرد؟ در گذشته چه کسی آن را می خرید؟ احتمال دارد در آینده چه کسی آن را بخرد؟ سن، سطح تحصیلات، درآمد، سلایق یا الگوهای مصرف فعلی، شغل و ساختار خانواده آن ها چگونه است؟ این ها مشخصات جمعیت شناختی مشتری است، یعنی عواملی که قابل مشاهده هستند و نقطه شروع همه تحقیقات بازار به شمار می آیند. همچنین باید مشخصات روانشناختی مشتریان را بدانید که شامل افکار، احساسات، ارزش ها، نگرش ها، علایق، نیازها، امیدها، رویاها، جاه طلبی ها و آرزوهای آن ها می شود.


بیشتر بخوانید:    دوربین تشخیص چهره   دوربین مداربسته تی وی تی    انواع دوربین مداربسته   دوربین هایک ویژن


۲. مشتری شما کجاست

جغرافیا نیز در تعیین زمان و نحوه بازاریابی محصول یا خدمت مهم است. مشتری شهری یا روستایی است؟ در محله های ثروتمند سکونت دارد یا در مناطق متوسط؟
اولین مغازه شیرینی فروشی دِبی فیلدز با شکست روبه رو شد. او که دانشی درباره بازاریابی خرده فروشی نداشت، مغازه اش را در یک خیابان فرعی و چند قدم دورتر از چهارراه اصلی افتتاح کرد که به ندرت کسی از آنجا عبور می کرد. در نتیجه هیچ کس به مغازه او نمی آمد و شیرینی های کمی می فروخت. وقتی دومین فروشگاه «میسیز فیلدز» را افتتاح کرد، اجاره بیشتری می پرداخت، اما مغازه اش در خیابان اصلی واقع شده بود. مردم مرتب مقابل مغازه اش در رفت وآمد بودند و نمی توانستند از شیرینی های خوشمزه پشت ویترین چشم پوشی کنند. خانم دبی فیلدز خیلی زود بیش از ۳۰۰ فروشگاه افتتاح کرد و ثروتی معادل ۵۰۰ میلیون دلار به دست آورد.

۳. مشتری چگونه خرید می کند

سومین سوال مشخص می کند که مشتری معمولا محصول شما را از چه طریقی می خرد؛ پست مستقیم، عمده فروشی، خرده فروشی یا به صورت آنلاین؟
به گفته ناپلئون هیل «هرگز سعی نکنید فطرت بشر را نقض کنید و پیروز شوید». منظور این است که بشر مخلوق عادت است. افراد عادت کرده اند به روشی خاص خرید کنند. تغییر عادت خرید محصول یا خدمت به روشی غیر از روش فعلی بسیار زمان بر است. البته همیشه استثنا وجود دارد. آمازون را در نظر بگیرید. مردان و زنان پرمشغله با مسئولیت های فراوان کاری و خانوادگی می توانند با سفارش محصول یا خدمت از آمازون، آن را سریع تر دریافت کنند تا اینکه در وقت آزاد بسیار محدود خود به فروشگاه بروند و آن محصول یا خدمت را حضوری بخرند.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

اپلیکیشن شهرنت اولین فروشگاه ساز   در فضای اپلیکیشن است که همزمان با امکان     فروشگاه ساز آنلاین برای همه کسب و کارها در کل ایران این امکان را برای شما ایجاد کرده است که بتوانید با ایجاد محتوای در فضای این اپلیکیشن به شکل مستقیم درآمد ریالی داشته باشید.

۴. کاربرد محصول چیست مبنای تحقیقات موفق بازار تحلیل دقیق و ارائه پاسخ های صحیح به سوالات مناسب است

سوال نهایی این است که: «این محصول به چه منظوری استفاده یا خریداری می شود؟» مشتری پس از خرید محصول یا خدمت می خواهد با آن چه کند؟ مشتریان خودِ محصولات و خدمات را نمی خرند، بلکه مزیت، تغییر، بهبود یا نتیجه ای را می خرند که گمان می کنند در نتیجه تصمیم خرید از آن بهره مند می شوند. باید به وضوح برای مشتری مشخص کنید که خرید محصول یا خدمت از شما، چه مزیتی به خرید از رقبا دارد.

نکاتی برای خرید سیستم اعلام سرقت


خانه های جدید به شکلی طراحی می شوند که ساکنین بتوانند به شکلی هوشمند با اجزای خانه ارتباط برقرار کنند. به عبارتی دقیق تر خانه های هوشمند آینده سکونت بشری را تغییر می دهند و در این میان سیستم های امنیتی هوشمند یک رکن اساسی در این خانه ها به حساب می آید. به عبارتی دقیق تر با نصب این سیستم های امنیتی هر زمان که شخصی به زور وارد خانه می شود سیستم امنیتی آلارم می دهد و شما را از خطرات احتمالی مانند سرقت یا آتش سوزی و … مطلع می کند. در این مقاله نکاتی در خصوص خرید سیستم اعلام سرقت را برای شما بیان می کنیم.

اما موضوع مهم این است که از کدام شرکت ها می توانید بهترین خدمات سیستم های امنیتی یکپارچه اعلام سرقت را خریداری کنید؟ آیا هر شرکتی که بیشترین تبلیغات را دارد لزوما می تواند بهترین کیفیت در این زمینه را نیز به شما ارائه دهد یا خیر؟ پیشنهاد ما این است که قبل از هر چیز و بجای تصمیم گیری عجولانه سعی کنید رزومه واقعی شرکت مورد نظر خودتان را بررسی کنید و بعد از مقایسه چند شرکت در این صنعت بهترین شرکتی که می تواند نیاز های امنیتی مورد نظر شما را تامین کند را انتخاب کنید.

آژیر اعلام سرقت دزدگیر

مهمترین بخش سیستم های اعلام سرقت آژیر هشدار دهنده است. آژیرها در هنگام تشخیص خطرات بیرونی که احتمال دارد منجر به سرقت از مکانی خاص شود به اشکال مختلف سعی در اعلام هشدار به صاحبان آن مکان می کنند. در یک دسته بندی کلی آژیر های هشدار دهنده به دو مدل آژیر های داخلی و بیرونی تقسیم می شوند.

آژیرهای داخلی که به نام‌های سیرن و پیزو نیز شناخته می‌شود در محیط داخلی ساختمان و کنار جعبه اعلام سرقت نصب می‌شود. این آژیر توسط سیم‌کشی به سرور اصلی متصل  شده و درواقع کار این آژیر این است که افراد داخل ساختمان را از خطر احتمالی مطلع کند.

آژیرهای بیرونی یا اسپیکر دزدگیر در بیرون از ساختمان نصب می‌شود. این آژیر نیز توسط سیم‌کشی به سرور متصل شده و افراد بیرون از ساختمان را از خطر مطلع می‌کند. این آژیرها را باید در ارتفاع نصب کرد و آن‌ها را با کاور پوشاند تا در معرض باد و باران قرار نگیرند.

انواع دزدگیر اماکن

دزدگیرهای قابل نصب در اماکن مختلف را می توان به انواع مختلف تقسیم کرد در زیر برخی از انواع دزدگیر را از نظر کاربرد ذکر کرده ایم.

دزدگیر باسیم

اولین مدل دزدگیر منازل با سیم به سرور و دیگر تجهیزات دزدگیر متصل می شد. امروزه هنوز هم این مدل دزدگیر ها در بازار طرفداران خاص خود را داد و البته به دلیل سیستم های آنالوگ به کار رفته در این دزدگیر ها امنیت سایبری بیشتری دارند.

دزدگیر بی‌سیم

دومین نوع دزدگیرها سیستم های وایرلس هستند . این مدل از دزدگیرها نیاز به سیم کشی ندارند و در نتیجه ارتباط بین سیستم هشداردهنده و سرور مرکزی آنها از طریق ارسال فرکانس های چشمی انجام می شود.

دزدگیر تلفن کننده ثابت

سیستم عملکردی این نوع دزدگیر ها به این صورت است که بعد از تشخیص یک خطر سرقت از طریق شماره های ثبت شده در حافظه و اتصال به سیستم تلفن با شماره صاحب منزل تماس می گیرد. همچنین یک پیام از قبل مشخص شده در حافظه این سیستم ها می تواند در مواقع ضروری هم به صاحب منزل و هم به پلیس محلی ارسال شود تا در این صورت از سرقت احتمالی جلوگیری شود.

دزدگیر سیم‌کارت خور

عملکرد این نوع دزدگیر ها و سیستم های اعلام سرقت به این شکل است که با استفاده از سیم کارت تعبیه شده در این سیستم ها در هنگام تشخیص خطر سرقت پیامکی به صاحب منزل یا پلیس ارسال می شود. مزیت این نوع دزدگیر ها این است که از راه دور می توان آنها را کنترل کرد.

خرید سیستم اعلام سرقت

نصب سیستم اعلام سرقت

نصب‌کننده‌ی حرفه‌ای و مناسبی را برای نصب سیستم‌های خود انتخاب کنید. تنها با شرکت‌های معتبر کار کنید و سوابق شرکت مورد نظر خود را پیش از انعقاد قرارداد مورد بررسی و توجه قرار دهید.

حتماً پیش از نصب سیستم‌ها، از سه شرکت مشاوره بگیرید. باید اطمینان حاصل کرد که آنها شرکت‌هایی مورد تأیید هستند و سیستم‌های آنها نیز با استانداردها تطابق دارد. در مورد هزینه‌های جاری سیستم‌ها نیز از شرکت‌های نصب‌کننده بپرسید. هزینه‌های سیستم‌های امنیتی بر اساس نوع سطح حفاظتی و فناوری مورد استفاده در آنها متفاوت است، بنابراین نوع و عملکرد سیستم‌های مختلف را با یکدیگر بسنجید. هزینه‌های اولیه‌ی نصب و همین طور مخارج ماهیانه‌ی سرویس و نگهداری سیستم‌ها را فراموش نکنید. با همه‌ی جزئیات قرارداد خود آشنایی پیدا کنید. اگر سیستم‌های آلارم شما به صورت متمرکز و توسط شرکت نصب‌کننده مورد بررسی و کنترل قرار می‌گیرند، اطلاعات آن را به صورت دقیق ارزیابی نمایید. باید این نکته را مدنظر قرار دهید که اگر از خدمات شرکت رضایت نداشتید، تکلیف قرارداد شما چه می‌شود؟ آیا می‌توانید قرارداد را لغو کنید؟ اگر شرکت مذکور توسط شرکتی ثالث خریداری شد، حقوق شما چگونه است؟ سؤالاتی از این قبیل را هنگام انعقاد قرارداد با شرکتی جهت نصب سیستم‌های اعلام سرقت مورد نظر داشته باشید. نصب‌کننده باید شما را در جریان تمامی اجزای سیستم قرار دهد و تمامی جزئیات لازم و همین طور نحوه‌ی کارکرد آن را به شما بیاموزد. بدین ترتیب، از مهم‌ترین مشکل سیستم‌های اعلام سرقت که آلارم کاذب است، جلوگیری می‌شود. اعلام هشدارهای کاذب نشان‌دهنده‌ی کیفیت نصب سیستم و نوع آموزش به کاربران است. از شرکت مذکور بخواهید که اموال شما را مورد بررسی قرار دهند و در صورت امکان تخمینی از میزان هزینه‌های لازم برای سیستم‌ها به شما ارائه نمایند. قراردادهای فروش را به صورت کامل چک کنید تا دقیقاً متوجه شوید سطح حفاظتی شما چگونه است و تجهیزات چه مواردی خواهند بود.

یکی از تجهیزات حفاظتی که امروزه برای بیشتر مجتمع‌های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دزدگیر اماکن می‌باشد. این وسیله باعث کاهش سرقت در محیط‌های مختلف می‌شود و هنگام احساس خطر با به صدا درآمدن آژیر اعلام سرقت، شمارا از خطر احتمالی مطلع خواهد کرد؛ بنابراین می‌توان نقش چشمگیر این وسیله را در حفاظت از منازل و دیگر محیط‌ها مشاهده کرد.

 

نکات مهم در خرید سیستم اعلام سرقت

همان‌طور که گفته شد دزدگیر اماکن یک وسیله الکترونیکی است که مهم‌ترین کار آن اعلام سرقت منزل می‌باشد و امنیت ساختمان را تأمین می‌کند. ازاین‌رو انتخاب دزدگیر مناسب بسیار دارای اهمیت است و باید در خرید آن حتماً نکاتی را در نظر گرفت. به‌طورکلی برخی از نکاتی که در خرید سیستم اعلام سرقت باید به آن توجه داشت عبارت‌اند از:

توجه به مکان مورد نصب

اولین نکته‌ای که در خرید سیستم اعلام سرقت باید به آن توجه داشت مکانی است که شما قصد دارید این سیستم ها را در آنجا نصب کنید. شما باید مدل دزدگیر را با توجه به محیط مورداستفاده انتخاب نمایید. برای محیط‌هایی که امکان سیم‌کشی وجود ندارد، حتماً دزدگیرهای بی‌سیم را خریداری کنید.

مدل دزدگیر

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید دزدگیر اماکن باید به آن توجه داشت، مدل دزدگیر است. برای محیط‌هایی که به امنیت بیشتری نیاز دارند و به عبارتی بیشتر در معرض سرقت هستند، بهتر است سیستم‌های حرفه‌ای مانند سیم‌کارتی و تلفن کننده را انتخاب کنید، تا سریع‌تر از اعلام سرقت مطلع شوید.

مارک لوازم جانبی دزدگیر

معمولاً اجزاء سیستم دزدگیرها به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسد، جنس و مدل این لوازم نیز بسیار دارای اهمیت است. بهتر است هزینه کافی برای خرید سنسور، چشمی، آژیر و… را در نظر بگیرید و برندهای معتبر را خریداری کنید تا اختلالی در کارکرد دزدگیر به وجود نیاید.

قیمت دزدگیر

قیمت خرید سیستم اعلام سرقت معمولاً متغیر است و نمی‌توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت؛ چراکه میزان قیمت نهایی دزدگیر به عوامل مختلفی بستگی دارد.