مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

محبوب ترین موتور‌های جستجو


در اینجا بررسی مختصری از مزایا و معایب هفت موتور جستجو محبوب و چند نکته برای بهینه‌سازی آورده شده است. هنگامی که ما روزانه در آنالیز و بررسی ترافیک " ارگانیک گوگل" یا "یا cpc گوگل - تبلیغات کلیکی" هستیم، فرصت‌های از دست رفته بسیاری در این میان وجود دارد؛ چرا که گاهی اوقات هزاران فرصت دیگر که در اطرافمان وجود دارد را نمی بینیم. از این رو، باید برای آن هزینه‌ای بپردازیم که می‌تواند شرایط بهتری را برای ترافیک سایت و / یا بهبود آن با تلاش کم‌تر ایجاد کند. این مطلب نگاهی به هفت موتور جستجوی معروف (بله، چیزی بیش از یک موتور جستجو معروف بجز گوگل وجود دارد)، و بررسی مختصر آن‌ها دارد.

 

 

گوگل

 

موتور جستجو گوگل

گوگل با در اختیار داشتن بیش از ۷۵ درصد از سهم بازار جستجو، نیازی به معرفی شدن ندارد. با این حال، این موتور جستجو در صدر همه ی  لیست‌های مرتبط با موتورهای جستجو قرار می‌گیرد.

این موتور جستجو به عنوان یک پروژه تحقیقاتی در سال ۱۹۹۶ توسط سرگیی برین و لری پیج عرضه شد و آنها در سال ۱۹۹۹ پیشنهاد 750 هزار دلاری را برای فروش آن ارائه نمودند. این پیشنهاد رد شده، گوگل را در صدر لیست "معاملات تجاری بد" قرار داد. شرکت آلفابت گوگل در حال حاضر حدود ۶۵۰ میلیارد دلار ارزش دارد. گوگل به غیر از توانمندسازی نتایج جستجوی خود، نتایج جستجو را برای طیف گسترده‌ای از موتورهای دیگر ، از جمله Ask.com ارائه می کند.

مزایا و معایب:

جذابیت بالایی که برای قرارگیری در صدر نتایج جستجو گوگل وجود دارد، ترافیک بالقوه ی گسترده ای را ایجاد می کند. عیب آن، این است که هر کسی این ترافیک را برای خود می‌خواهد و در نتیجه جستجوی ارگانیک و جستجوی رقابتی و پرداخت شده آن، هزینه بر تر است. علاوه بر این، بسیاری استدلال می‌کنند که گوگل با امتیاز دهی به واسطه کلیک روی وب سایت‌ها و دستیابی مستقیم به نیازها و مقاصد کاربران، نتایج جستجوی پرداختی را کاهش می‌دهد و رقابت را کم‌هزینه‌تر می‌کند.

 

یوتیوب

 

موتور جستجو یوتیوب

موتور جستجو یوتیوب در سال ۲۰۰۵ توسط PayPal تاسیس شد و یک سال بعد توسط گوگل خریداری شد، و به موتور جستجو دوم محبوب تبدیل گشت. در یوتیوب بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر در ماه وجود دارد و هر روز بیش از ۱ میلیارد ساعت ویدیو به کاربران نشان داده می شود (درست خواندید … میلیارد)

اگر در مورد اولین ویدیو آپلود شده در یوتیوب (برای دیدن ویدئو وی‌پی‌ان خود را روشن کنید) کنجکاو هستید (این ویدئو بیش از 108 میلیون بازدید دارد) جالب است بدانید که آن یک کلیپ ۱۹ ثانیه‌ای از یکی از بنیانگذارانش به نام "جاوید کریم" در باغ‌وحش است.

مزایا و معایب:

اگر از جانب گوگل به ماجرا نگاه کنیم، نگاه به این ترافیک زیاد بسیار آسان است، اما برای بازاریابان خطر محسوب می‌شود. استفاده از یوتیوب به عنوان ابزاری برای دریافت ترافیک نمی‌تواند دست‌کم گرفته شود. با این حال، با توجه به اینکه بیش از ۳۰۰ ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می‌شود، استفاده از این موتور جستجو می‌تواند چالش برانگیز باشد.

با توجه به فرصت‌های پرداختی تحت سیستم گوگل ادوردز رقابت با آن هزینه کمتری دارد. به عبارت دیگر، اگر بتوانید توجه کاربران مورد نظر خود را در یوتیوب با تبلیغات شگفت‌انگیز مانند آن‌هایی که توسط GoPro یا Blendtec انجام می‌شوند، جلب کنید، شما می‌توانید تبلیغات ارزانی داشته باشید

 

آمازون

 

موتور جستجو آمازون

آمازون در سال ۱۹۹۵ راه‌اندازی شد و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های بزرگ فروش کالا به صورت آنلاین رشد کرد. در ابتدا آمازون، شروع به فروش کتاب به صورت آنلاین کرد، اما به سرعت گسترش یافت. در سال 1999 ، بنیانگذار آن یعنی جف بزوس به دلیل محبوبیت آمازون و در دسترس قرار دادن امکان خرید آنلاین برای مردم، برنده جایزه Times Person of the Year شد.

آمازون آنقدر موفق است که سال گذشته بیش از نیمی از جستجوهای خرید آنلاین را به خود اختصاص داده است. آمازون این موفقیت را با ارائه امکان دسترسی مشتریان به غذاهای تازه ارگانیک با فروشگاه هول فودز مارکت به دست آورد و می توان مطمئن بود که با این روند، همچنان به صعود خود ادامه می دهد.

چه کسی را می توان پیدا کرد که یک رابط بلوتوث با آووکادو تازه و ارگانیک نخواهد؟

 مزایا و معایب:

نکات مثبت موتور جستجو آمازون با گوگل قابل قیاس است. مثلا اگر می‌خواهید ویجت‌های آبی بفروشید و می‌خواهید که افرادی که در جستجوی آن هستند شما را به آسانی بیابند، آمازون گزینه مناسبی در این زمینه است.

در حقیقت، آمازون براساس ارقام، به شما کمک می‌کنند تا در گوگل رتبه‌بندی شده و مشتریان خود را پیدا کنید. اما اگر به سراغ آمازون نروید، موفقیت چندانی به دست نخواهید آورد. عیب آمازون این است که رقابت در آن شدید است، و قیمت‌گذاری در آن برای مقایسه با دیگر فروشندگان مشابه، آسان است. محصولات رقابتی، و هزینه فروش آن‌ها در آن واحد، می‌تواند بسیار پرهزینه باشد.

ورود به مراحل اولیه فروش در آن سخت است، آن هم تنها اگر شما یک محصول منحصر به فرد نداشته باشید؛ چرا که فروش و بازخورد مشتریان برای رتبه‌بندی اهمیت دارد. به همین دلیل، شرکت‌های تاسیس‌شده با محصولات خوب و شهرت کافی می‌توانند جایگاه خود را به خوبی در این سایت حفظ کنند.

همچنین گزینه‌های CPC برای تبلیغ محصول در آمازون وجود دارد. این تبلیغات کمی گران هستند ، اما شما در انتهای چرخه خرید می توانید مشتریان خود را داشته باشید، شاید از خودتان بپرسید که پس واقعا موتور جستجویی در کار نیست؟ خیلی زود است که بگوییم چگونه الکسا جستجو و فروش آمازون را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد، اما این مهمترین بخش ماجرا فروش  و جستجو در این سایت است.

 

موتور جستجو فیسبوک

 

موتور جستجو فیسبوک

در سال ۲۰۰۶، فیس بوک (همانطور که می‌دانیم) متولد شد. از سال ۲۰۰۴ تا آن زمان، فیسبوک تنها برای دانشجویان قابل استفاده بود و در سال ۲۰۰۶، جهانی شد. البته این یک حرکت طبیعی نیست؛ آنهم وقتی که فیسبوک را با دیگر موتور های جستجو مقایسه می کنیم، با این توصیفات اما سال گذشته فیسبوک بیش از 2 میلیارد جستجو در روز داشت که از بینگ پیشی گرفت.

فیس بوک با بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر در هر ماه، به مشاغل و تبلیغ کنندگان امکان دسترسی باورنکردنی به بازار را می دهد و شرایط ارائه خدمات و محصولات به افراد مختلف را فراهم می کند؛ به این معنی که به کاربران توصیه می کند که اگر از فلان خدمات استفاده کنند یا فلان محصول را خریداری کنند به نتیجه بهتری می رسند.

مزایا و معایب:

چگونگی نمایش تبلیغات و پیشنهادات در فیسبوک بسیار آشکار است، فیسبوک بزرگترین پایگاه حرفه ای کاربران است که البته این در مورد تمامی پلتفرم های مشابه هم صادق است. بسته به تعداد افراد مورد نظر، هزینه تبلیغ در آن می‌تواند تا چند دلار به ازای هر کلیک بسیار ارزان‌تر از گوگل ادوردز باشد، اما باز هم تبلیغ در آن تا حدی گران است. برخی استدلال می کنند که فیسبوک بازخورد لازم از نظر موفقیت در تبلیغات را ندارد.

این در حالی است که ترافیک از طریق سیستم جستجوی ادوردز با عبارت های جستجو (در گوگل حداقل) یک تناسب ذاتی دارد، بسیاری از تبلیغات فیس بوک بر اساس عناوین مشاغل، مکان‌ها، علایق و دیگر داده‌های خاص به کاربران نشان داده می شود. با این حال، فیسبوک یک رسانه عالی برای دستیابی به کاربرانی است که هیچ آشنایی با شما و خدمات تان ندارند.

می‌خواهید محصول جدیدی را ارائه کنید؟ به واسطه فیسبوک می توانید دفترچه راهنمای الکترونیکی محصول خود را در اختیار کاربرانی قرار دهید که از وجود محصول تان بی خبرند؛ فیس بوک انعطاف زیادی در این زمینه دارد.

در حالی که دسترسی ارگانیک فیسبوک در چند سال اخیر به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده‌است، این پلتفرم می‌تواند منبع خوبی از ترافیک پرداخت‌نشده باشد. یعنی، حصول اطمینان از اینکه شما وفاداری خاصی به یک برند دارید و به طور مداوم در حال تولید محتوای خوب هستید. تعامل سازگار، کلید رتبه‌بندی ارگانیک در این موتور جستجو است.

 

موتور جستجو بینگ

 

موتور جستجو بینگ

موتور جستجو بینگ در سال 2009 جایگزین جستجوی MSN شد. این موتور جستجو در ابتدا تنها ۸.۴ درصد از سهم بازار جستجو را در اختیار داشت و سپس از 10 درصد هم پیشی گرفت و در معامله سال بعد، برای موتور جستجوی یاهو این رقم به 28.1 درصد رسید در سال ۲۰۱۶، آن‌ها AOL را به سایت‌هایی که نتایج جستجو را ارایه می‌دهند، اضافه کردند. این موارد به آن‌ها یک فرصت ویژه داد. آخرین داده‌ها از مایکروسافت نشان می‌دهد که این موتور جستجو اکنون به ۳۳ درصد از جستجوهای آمریکا قدرت می دهد.

موتور جستجو بینگ تلاش های زیادی در فضای تبلیغات برای رقابت با موتور جستجو گوگل انجام داده‌است و تعدادی از ویژگی‌‌های خاص را به آگهی‌های تبلیغاتی خود اضافه کرده است؛ ازجمله بهبود عملکرد AdWords تا تغییرات منطبق با کلمات کلیدی و بهبود گزارشات. روند کار در این موتور جستجو به صورت استاندارد انجام می شود و به مدیرانی که قبلا با AdWords آشنایی دارند، کمک می کند.

مزایا و معایب:

در حالی که موتور جستجو بینگ سهمی که گوگل در بازار موتور جستجو دارد را در اختیار ندارد، اما در بسیاری از کشور ها از جمله ایالات‌متحده و انگلیس قابل توجه قرار می گیرد. استفاده از الگوریتم های آن، به اندازه موتور جستجو گوگل پیچیده نیست و باعث می‌شود که درک، پیش‌بینی، و بهینه کردن با آن، آسان‌تر شود. در حالی که این یک وضعیت پایدار نخواهد بود.

با توجه به ترافیک پایین تر، سئو مثبت در 10 نتیجه جستجو بینگ کم است و الگوریتم های آن  ROI (نرخ بازگشت سرمایه) خوبی را ارائه می کنند. از نظر درج آگهی، سیستم‌های پیچیده تری برای کار با موتور جستجو بینگ وجود دارند؛ اما بینگ به وضوح به سرعت در حال رشد است. با توجه به حجم و سهولت راه‌اندازی کمپین های ادوردز در این موتور جستجو، ایجاد CPC آسان است.

نکته: اینکه تبلیغات کمپین AdWords خود را در بینگ کپی کنید ساده نیست. هر موتور جستجو برای کنترل CPC و مخاطبان خود نیاز به مدیریت مجزا دارد (در نتیجه نرخ تبدیل در آن متغیر است). با این حال ، کپی کردن کمپین‌ها در این موتور جستجو، می تواند روند کار را تا حد زیادی سرعت ببخشد.

برای سایت خود رپورتاژ آگهی هدفمند داشته باشید.

 

موتور جستجو بایدو

 

موتور جستجو بایدو

موتور جستجو بایدو در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و یک موتور جستجوی غالب در چین به حساب می‌آید که بیش از 82 درصد سهم بازاری را در اختیار دارد که گوگل با 0.61 درصد و بینگ با 0.37 درصد در آن بازار حضور دارند.

بنیانگذاران این موتور جستجو، سرمایه گذاری‌های کلانی را در زمینه‌ی هوش مصنوعی انجام می‌دهند. در خارج از چین، بایدو نفوذ اندکی دارد. بایدو در این کشور، ۳.۳ میلیارد جستجو در روز را توسط افراد به خود اختصاص می دهد.

مزایا و معایب:

جنبه منفی موتور جستجو بایدو این است که تنها به یک بازار دسترسی دارد. اما در عین حال بازاری که به آن دسترسی دارد بسیار عظیم است.

براین اساس، درک این مسئله که دسترسی به بازار چین مانند دسترسی به هیچ مورد مشابه دیگر نیست، حیاتی است. تصاویر ، نوشته‌ها و فرهنگ موجود در آن کاملاً متفاوت است و گوگل ترنسلیتی وجود ندارد تا به شما کمک کند مشتریان بیشتری داشته باشید.

برای دسترسی به بازار چین از طریق موتور جستجو بایدو، به کسی که به این زبان صحبت می‌کند و فرهنگ بازاریابی چینی را درک می‌کند نیاز دارید ( آن هم نه فقط یک نفر در یک تیم، این کار نیاز به آموزش طولانی مدت دارد).

به طور کلی ، الگوریتم‌های ارگانیک این موتور جستجو نسبت به موتور جستجو گوگل ساده‌تر هستند و سیستم‌های پرداخت آن‌ها پس از راه‌اندازی ساده‌تر می شوند اما اگر در خارج از این کشور زندگی می کنید ، نصب آن دشوار است.

موتور جستجو یاندکس

شرکت یاندکس در پروژه‌ای که توسط دو برنامه‌نویس روس برای کمک به طبقه‌بندی ثبت اختراعات در سال ۱۹۹۰ تحت نظارت این شرکت آغاز شده‌است، ریشه‌ دارد. اصطلاح یاندکس در سال 1993 تصویب شد که به معنای " iNDEXer دیگر" بود. دامنه Yandex.ru در سال 1997 راه اندازی شد.

در سال 2011 ، آنها در بورس اوراق بهادار نیویورک با IPO 1.3 میلیارد دلار به بازار آمدند و دومین موتور جستجو بزرگ در آن زمان (بعد از گوگل) بودند. موتور جستجو یاندکس در حال حاضر بیش از نیمی از کل جستجوها در روسیه را تأمین می کند.

 

یاندکس 

 

مزایا و معایب:

همانند بیشتر موتورهای جستجو کوچک‌تر (در مقایسه با گوگل)، ترافیک کمتری برای شرکت یاندکس وجود دارد اما این رقابت هم به صورت ارگانیک و هم به صورت پرداختی پایین‌تر است. الگوریتم هایی که توسط شرکت یاندکس بکار گرفته می‌شوند نسبت به گوگل ساده تر هستند و در نتیجه ارزیابی و بهینه‌سازی آن‌ها آسان‌تر است.

خبر بد: در حالی که الگوریتم های موتور جستجو یاندکس ساده تر هستند، اما آن‌ها عناصری دارند که کار را برای خارجی‌ها دشوار می‌سازند - از جمله ارزش دهی بالاتر بسته به منطقه جغرافیایی کاربر.

بدیهی است که سیستم پرداختی این موتور جستجو انعطاف‌پذیرتر است و در مقایسه با گوگل، فیس بوک و بینگ، ارزان تر است. به عنوان مثال، رتبه‌بندی برای "کازینو" بیش از ۵۵ دلار برای هر کلیک در آمریکا و تنها ۸۰ دلار در روز با یاندکس هزینه خواهد داشت. البته ، این یک کلمه انگلیسی است ، بکار بردن واژه "казино – به معنای کازینو" روسی فقط 1.02 دلار هزینه دارد.

منابع سئو و طراحی سایت:

1.      https://seokav5.persianblog.ir/vZLag4Y05vHqnYm3ab1q-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C

2.      https://seowebmaster5.persianblog.ir/e71OqGa6oESoAWOe5woo-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C

3.      http://seobaz5.parsiblog.com/Posts/37/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%8a+%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5%d9%8a+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%aa+%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d9%8a/

4.      http://seo555.parsiblog.com/Posts/42/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%8a+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%aa+%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d9%8a+%d8%a8%d8%a7+%d8%b1%d8%a7%d9%8a%d8%a7%d9%86/

5.      http://seowebmaster1.parsiblog.com/Posts/42/%d9%85%d8%b2%d8%a7%d9%8a%d8%a7%d9%8a+%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%8a+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%aa+%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d9%8a/

6.      http://seokaran5.parsiblog.com/Posts/38/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%8a+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%aa+%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5%d9%8a+%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a+%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87/

7.      http://seobaran.parsiblog.com/Posts/36/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%8a+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%aa+%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d9%8a+%d9%88+%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7+%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5%d9%8a+%d8%af%d8%b1+%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa+%d8%b1%d8%a7%d9%8a%d8%a7%d9%86/

لزوم طراحی سایت سالن زیبایی

میل به زیبایی از ابتدای خلقت در نهاد بشریت وجود داشته و روز به روز بهای بیشتری به آن داده می شود. طراحی سایت سالن زیبایی راه حلی تاثیر گذار و مناسب برای معرفی خدمات قابل ارائه در این مراکز به مخاطبین به شمار می آید. امروزه شیوه های تبلیغاتی مانند استفاده از کاتالوگ و بروشور دیگر اثر گذاری سابق را در بحث تبلیغات و بازاریابی نداشته است. با توجه به میل بازار تبلیغات به سمت اینترنت و دنیای مجازی، صاحبان سالن های زیبایی نیز رو به اینگونه تبلیغات آورده اند و شاهد موفقیت این نوع از معرفی خدمات و تبلیغات می باشند. داشتن سایتی جامع و کامل که به خوبی معرف سالن زیبایی و خدمات قابل ارائه در آن باشد، راهکاری مناسب برای جذب مشتریان بیشتر و حتی حفظ و نگهداری مشتریان فعلی محسوب می گردد. طراحی سایت سالن زیبایی می تواند قابلیت هایی مانند اطلاع رسانی اخبار، خدمات جدید سالن و تخفیف ها را داشته باشد و با آگاه ساختن مشتریان از شرایط ویژه و خدمات متنوع می تواند در حفظ آن ها گام موثری بردارد.

 

طراحی سایت سالن زیبایی باعث رونق گرفتن کسب و کار سالن های زیبایی شده است البته مطرح شدن از طریق دنیای مجازی به کمک طراحی سایت نیازمند رعایت یک سری استانداردها و نکات می باشد. برای به روز رسانی دائمی اطلاعات و محتواهای موجود در سایت توجه به نیازها و سلایق جامعه اهمیت بسزایی دارد.

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

 

طراحی سایت آرایشگاه

با ترویج روش های جدید تبلیغاتی مردم روش های کهنه و قدیمی تبلیغاتی را کنار گذاشته اند. امروزه تبلیغات برای افزایش درآمد بیشتر حرف اول را می زند. البته نه هرگونه تبلیغاتی، تبلیغات باید حرفه ای و به صورت گسترده انجام بپذیرد. شرکت ها، موسسات، تمام سالن های زیبایی، کلینیک های زیبایی یا آرایشگاه ها برای افزایش مشتری و در آمد بیشتر نیازمند تبلیغاتی حرفه می باشد. قدم اول برای تبلیغات حرفه ای تبلیغات اینترنتی اصولی توسط طراحی سایت می باشد. از مزیت های طراحی سایت، تبلیغات بیشتر، شناساندن محصول و یا نحوه عملکرد و کارایی خدمات ارائه شده می باشد که کمک بزرگی به درآمد زایی بیشتر می کند. آرایشگاه ها و یا سالن های زیبایی یکی از مکان هایی هستند که نیازمند طراحی سایت جهت تبلیغات برای شناساندن انواع خدمات خود می باشند. طراحی سایت آرایشگاه از جمله خدماتی می باشد که توسط پرشیاوب طراحی و راه اندازی می شود.

 

مزایای طراحی سایت آرایشی و زیبایی

امکان رزرو آنلاین جهت تعیین وقت قبلی

 برندینگ

 سئو محلی

 افزایش مشتریان از طریق جستجو

 معرفی و ارائه کلیه نمونه کارها

انجام تبلیغات از طریق سئو

معرفی کامل از خدمات و آرایشگاه

قرار دادن آدرس دقیق آرایشگاه توسط نقشه گوگل در سایت

معرفی دقیق کارکنان آرایشگاه و سوابق کاری

افزایش اعتبار شما نزد مشتریان

افزایش بازدید کنندگان وب سایت

 

نکات کاربردی در طراحی سایت سالن زیبایی

در طراحی سایت سالن زیبایی شاید یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکات داشتن گرافیک زیبا یا به عبارتی به کارگیری از ترکیب رنگ ها و نقش های جذاب و جالب توجه باشد. رعایت اصول و قواعد زیبایی شناسی و به کار گیری رنگ های هماهنگ و طرح های مناسب و با کیفیت در طراحی سایت سالن زیبایی می تواند اولین گام که جلب نظر اولیه مخاطبین است را به خوبی برداشته و در ادامه با داشتن محتوایی مناسب و خدمات خاص، با کیفیت و با قیمت مناسب می توان مابقی راه تبلیغاتی را با خیالی آسوده طی کرد. استفاده از تصاویر با کیفیت در طراحی سایت سالن زیبایی امری ضروری می باشد. می توانید نمونه کارهای جدید خود را در قسمت بالای صفحه اول سایت نمایش دهید تا مخاطبین بتوانند نمونه تصاویر را آنلاین مشاهده کنند و تصمیم گیری نمایند. در طراحی سایت سالن زیبایی قسمتی با عنوان معرفی را برای آشنایی مخاطبین و مشتریان با شما، سابقه فعالیت، معرفی مدیریت و همکاران سالن، تقدیرنامه ها و گواهینامه ها و. اختصاص دهید.

 

در بخش اطلاعات تماس شماره تماس ها، آدرس به همراه نقشه دقیق محل قرار گیری سالن و همچنین آدرس پست الکترونیکی قرار می گیرد. ضمنا برای این بخش می توانید امکان پرسش سوالات به صورت آنلاین را نیز طراحی نمایید. در نظر گرفتن بخشی با عنوان رزرو آنلاین نوبت از قابلیت سایت های خوب و با کیفیت به شمار می آید. رزرو آنلاین نوبت برای انواع خدمات در طراحی سایت سالن زیبایی می تواند اعتبار سایت و سالن را افزایش دهد. با امکان گرفتن وقت به صورت آنلاین برای مشتریان در هر ساعت از شبانه روز دغدغه تماس در ساعات کاری و برخی مشکلات مانند تداخل وقت ها رفع خواهد شد. بخش دیگر خدمات می باشد که در این قسمت خدماتی که در سالن ارائه می شود به صورت طبقه بندی شده قرار گرفته و برای هر عنوان توضیحاتی در مورد نحوه کار و مواد مورد استفاده و تصویر نمونه ای از کارها درج می گردد.

طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

از دیگر عنوان های کاربردی در طراحی سایت سالن زیبایی بخش اخبار و مقالات می باشد که در آن آخرین اطلاعات و اخبار دنیای مد و زیبایی و مباحث بهداشتی و آرایشی از سر تا سر دنیا را می توان درج نمود. علاوه بر تصاویری که در صفحه اصلی سایت قرار می دهید می توانید در بخش گالری تصاویر نیز به صورت طبقه بندی شده آرشیو تصاویر مربوط به هر کدام از خدمات را قرار دهید. در قسمتی با عنوان فیلم های آموزشی می توان فیلم های آموزشی در زمینه های مختلف مثلا آموزش انواع بافت، گریم، شینیون و. را قرار دهید که این بخش نقش بسیار موثری در افزایش بازدید از سایت نیز خواهد داشت. طراحی سایت سالن زیبایی راهی عالی برای اطلاع رسانی اخبار مربوط به تخفیف ها و جشنواره ها می باشد. عموما صاحبان سالن های زیبایی زمان هایی از سال برای جلب نظر مشتریان اقدام به ارائه تخفیفاتی مناسبتی نموده که از طریق سایت می توان اطلاعات کامل را در اختیار علاقمندان گذاشت.

در نظر گرفتن بخشی خاص برای عروس می تواند از جذابیت های سایت به شمار آید. این روزها افرادی که در تدارک مراسم عروسی هستند بیشترین بررسی را از طریق سایت ها انجام می دهند. با داشتن اطلاعات کامل در مورد پکیج عروس و قرار دادن نمونه کارها در این قسمت می توانید نظر بسیاری از این افراد را به خود جلب نمایید.یکی از ایده های خوب در طراحی سایت سالن زیبایی می توان به طراحی صفحه اختصاصی برای هر کدام از پرسنل اشاره کرد که ضمن معرفی و نمونه سوابق کاری، امکان ارتباط و دریافت مشاوره از آن ها میسر باشد. قرار دادن بخش نظرسنجی در سایت می تواند ضمن کمک به بهبود کیفیت کارها، حس اعتماد در مخاطبین را نیز افزایش دهد.

وب سایت یک سالن زیبایی باید حس اعتماد را در مشتریان بیدار کند

پایه و اساس یک وب‌سایت سالن زیبایی و آرایشی؛ ساختن و معرفی سبک کاری ویژه و شخصیت برند خاص شما به مشتریان شماست. دنیای وب با طراحی وب سایت سالن زیبایی به‌طور اختصاصی به شما کمک می‌کند تا اطمینان پیدا کنید که پیامی را که می‌خواهید از طریق فضای وب انتقال دهید، به‌درستی و کامل به مشتریان شما برسد. دنیای وب به شما کمک می‌کند تا با طراحی وب سایت سالن زیبایی خاص و مناسب و  بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، تمام نیازهای مشتریان را پوشش دهید و برند و کسب‌وکار خود را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای به آن‌ها نشان دهید. دنیای وب  در کنار شماست تا مشتریان را  با  ایجاد حس اعتماد و اطمینان از طریق ساختن تصویر کاملی از نمونه کارها، محتوای خوب، روندهای معمول، خدمات آنلاین و توجه به اصول طراحی و زیبایی‌شناسی، به سالن خود جذب کنید.

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

اهمیت پنل مدیریتی در طراحی سایت سالن زیبایی

 مانند سایر سایت ها در طراحی سایت سالن زیبایی نیز داشتن پنل مدیریتی با قابلیت مناسب برای مدیریت سایت و به روزرسانی اطلاعات و اعمال تغییرات نیاز اصلی سایت می باشد. توجه به بهینه سازی یا همان بحث سئو سایت از دیگر نکات کلیدی در طراحی سایت سالن زیبایی می باشد به گونه ای که با رعایت موارد لازم برای بهبود سئو سایت هنگامیکه شخصی در مورد سالن زیبایی یا موارد مشابه در موتورهای جستجوگر مختلف جستجو می کند، سایت در صفحات اولیه قرار داشته باشد تا احتمال بازدید از سایت افزایش یابد. توجه به بحث ریسپانسیو بودن سایت که امکان مشاهده مناسب سایت از طریق گوشی تلفن همراه و تبلت میسر گردد، از نکات قابل توجه دیگر در طراحی سایت سالن زیبایی می باشد.

 

الکسا چیست و چگونه کار می کند؟

ابزار الکسا برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ معرفی شد و هم اکنون متعلق به کمپانی آمازون است. افزایش رتبه در الکسا هدف هر مدیر وب سایت است چرا که از طریق الکسا می توان سایت ها را با یکدیگر مقایسه کرد و هر سایتی که رتبه الکسا بهتری داشته باشد از نظر کاربران ارزشمندتر است، از همین رو بسیاری برای کاهش رتبه الکسا از روش های غیر معمول مثل خرید پاپ آپ یا ارسال بازدید کننده فیک از طریق ابزارهای گوناگون استفاده می کنند که شاید در کوتاه مدت باعث افزایش رتبه الکسا شود ولی از طریق اطلاعاتی که الکسا در اختیار شما قرار می دهد می توان فهمید بازدید کنندگان یک سایت واقعی هستند یا خیر.

الکسا رنک بر اساس Global rank و Country Rank تقسیم بندی می شود. Global Rank رتبه سایت شما در کل دنیا است و Country Rank رتبه سایت در کشور حوزه فعالیت سایت است. برای مثال اگر یک سایت فارسی دارید که کاربران آن در داخل ایران قرار دارند به صورت اتوماتیک الکسا رتبه سایت شما را در آن کشور بررسی می کند و با در نظر گرفتن سایر سایت های داخل آن کشور یک رتبه به آن می دهد. فرض کنید سایت شما در Alexa Rank Iran رتبه ۲۳۰۰ است. این بدان معنی است که ۲۲۹۹ سایت با بازدید بیشتر در کشور ایران قبل سایت شما وجود دارد.

alexa rank

چند روش برای کاهش رتبه الکسا

به صورت کلی هر کاری که باعث شود بازدید سایت شما افزایش یابد در نتیجه باعث کاهش رتبه الکسا می شود. در اصل می توان گفت سئو وب سایت باعث کاهش رتبه سایت می شود و همان اصولی که برای سئو سایت گفته می شود می تواند باعث کاهش رتبه الکسا شود.

۱. افزایش زمان ماندگاری کاربران در سایت

هر چه کاربران بیشتر در سایت شما بمانند و صفحات مختلف سایت شما را مطالعه کنند در کاهش رتبه الکسا تاثیر مستقیم دارد. فرض کنید در سایتتان یک مقاله جذاب طولانی دارید یا یک ویدئو دیدنی که باعث بشه کاربران چندین دقیقه وقت برای دیدن آن صرف کنند.

 ۲. مطالبتان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اکثر کاربران اینترنت بیشتر وقتشان را در شبکه های اجتماعی می گذارنند و اگر بتوانید به صورت هدفمند این کاربران را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید و با سایتتان آشنا کنید باعث افزایش بازدید سایت شما می شود و در کاهش رتبه الکسا سایت تاثیر گذار است.

۳. محتوا نو و متفاوت

همانطور که در بالا گفتم بیشترین وقت کاربران سایت صرف مطالعه مقاله و نوشته های شما می شود. کاربران آنلاین حوصله زیادی ندارند و اگر مقاله شما تکراری، غیر جذاب و غیرکاربردی باشد فورا از سایت شما خارج می شوند و باعث می شود Bounce rate سایت شما افت کند.

۴. کامنت مارکتینگ

در کنار استفاده از شبکه های اجتماعی تبلیغ کردن مطالب خود در کامنت ها و فروم ها باعث می شود کاربران با سایت شما آشنا شوند و بازدید کننده بیشتری جذب سایت شما شوند. البته دقت کنید این کار نوعی لینک سازی می شود و اگر بیش از حد باشد باعث جریمه سایت توسط گوگل می شود.

۵. ایمیل مارکتینگ

سعی کنید یک خبرنامه در سایت راه اندازی کنید و هر هفته مطالب منتخب سایت را از طریق ایمیل به کاربران اطلاع رسانی کنید. با این کار ارتباط مداوم سایت با کاربران برقرار می شود و کاربرانی که مایل به دریافت آخرین مقالات سایت هستند با خبر می شوند.

۶. تبلیغات گوگل

یکی از بهترین روش ها برای کاهش بازدید الکسا استفاده از تبلیغات ادورز گوگل است که کاربران به صورت هدفمند با سایت شما آشنا می شوند. البته این کار نیاز به یک بودجه مشخص دارد و بهتر است سایت شما جذاب باشد تا کاربرانی که برای آنها هزینه شده است به راحتی از سایت خارج نشوند.

تشخیص منبع بازدیدهای یک سایت با Site Flow

همانطور که در بالا گفتیم بعضی از وبمسترها برای کاهش رتبه الکسا پاپ آپ خریداری می کنند یا بازدید کننده فیک روی سایت ارسال می کنند. الکسا جدولی به نام Site Flow دارد که در قسمت Visited just before نشان می دهد کاربران از چه طریق وارد سایت شده اند. همانطور که می دانید معمولا سایت ها از طریق موتور جستجو گوگل کاربران را پذیرش می کنند و اگر در قسمت Visited just before سایتی به غیر از گوگل بیشترین درصد را داشته باشد باید به ارزش آن سایت شک کرد.

site flow alexa

تبلیغات دوربین مداربسته شیراز


دوربین مداربسته شیراز یکی از خدمات شرکت مهر تجارت برای هموطنان عزیز ساکن در شهر شیراز است. شیراز بزرگترین کلان شهر جنوب ایران به حساب می آید که به عنوان مرکز صنعتی، تفریحی و توریستی استان های جنوبی شناخته شده است. همین موضوع باعث شده است که ارگان های مختلف خدماتی و اداری در بخش های مختلف صنعت، پزشکی، بانک ها و .. در این شهر به شدت گسترش یابد. شهر شیراز از قدمتی چند هزار ساله برخوردار است و از نظر تاریخی پایتخت اولین امپراطوری جهان ( هخامنشیان) نیز به حساب می آید، شهروندان شیراز امروز نیز از تمدن کهن خود چراغ راهی ساخته اند تا بتوانند در قرن بیست و یکم همراه با تکنولوژی های روز دنیا یک شهر مدرن و زیبا برای زندگی بهتر و با کیفیت همه ساکنین این شهر ایجاد کنند.

همان طور که در بالا اشاره کردیم با گسترش اماکن عمومی و دولتی در هر شهر نیاز به سیستم های نظارت تصویری و نصب دوربین های مداربسته به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل می شود. شیراز نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سالهای گذشته شاهد گسترش نصب سیستم های نظارتی و دوربین های مداربسته در اماکن مختلف شهر شیراز بوده ایم.

شیراز

در این مقاله برند ها و تکنولوژی های مختلفی که در صنعت دوربین های مداربسته حفاظتی در شیراز مورد استقبال قرار گرفته است را به شما معرفی کنیم. همچنین برای خرید دوربین های مداربسته در انواع مختلف به صفحه فروشگاه هایک ویژن ما مراجعه کنید.

دوربین مدار بسته هایک ویژن

هایک ویژن برندی مطرح در سطح جهانی در زمینه دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی است که در سال 2001 یک فعالیت خود را به شکل محدودی در کشور چین آغاز کرد اما به دلیل پتانسیل های جمعیتی و تولیدی کشور چین به سرعت میزان تولیدات و کیفیت محصولات این شرکت رشد چشمگیری را تجربه کرد. این شرکت، امروز یکی ازشرکت های معتبر در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی در دنیا به حساب می آید و محصولات آن به بیش از 80 کشور دنیا صادر می شود.

از نظر تکنولوژی های استفاده شده برای تولید دوربین مداربسته، شرکت هایک ویژن یک از بهترین تولیدکنندگان دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی با تکنولوژی HD-TVI در جهان است.  کیفیت بالا به همراه قیمت اندک از مهمترین استراتژی های این شرکت برای نفوذ در بازار جهانی بوده و هست . به عبارتی دقیق تر اگر چه این شرکت در سالهای اولیه فعالیت خود با مشکلات عدم کیفیت لازم محصولات روبرو بود اما در نزدیک به دو دهه فعالیت این شرکت توانسته است علاوه بر اینکه خود را به استاندارد های تولیدی در سطح جهانی برساند، قیمت محصولات خود را نیز نسبت به رقبای خود کاهش دهد و در نتیجه امروز هر مدل دوربین مداربسته را با کیفیت بالا و قیمت مناسب می تواند با نام برند هایک ویژن در بازار تهیه کنید.

گفتیم که کیفیت بالا و قیمت مناسب دو رکن اساسی محصولات هایک ویژن است اما این تنها ویژگی شرکت هایک ویژن نیست. استفاده از نوآوریهای خلاقانه برای تعیین مسیر آینده صنعت دوربین های مداربسته از دیگر موضوعاتی است که این شرکت در سالهای اخیر به آن توجه ویژه داشته است. برای مثال هوشمندسازی دوربین های مدار بسته یکی از این موارد است. قابلیت هایی نظیر Line crossing و Intrusion Detection که برای جلوگیری از ورود افراد به مناطقی خاص استفاده می شود، تکنولوژی People Counting که برای اطلاع از آمار ورود افراد به یک مکان مناسب است، استفاده از تکنولوژی Darkfighter برای امکان مشاهده تصاویر با کیفیت در شب، استفاده از قابلیت Heat Map برای به دست آوردن اطلاعاتی در مورد تمرکز جمعیت در یک مکان، تکنولوژی قابلیت تعقیب هوشمند یا Smart Tracking برای ردیابی سوژه ها و … از جمله ابداعات و نوآوری هاییست که این برند چینی در سالهای اخیر به بازار ارائه کرده است. هایک ویژن به عنوان یک برند بین المللی در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است در شهر شیراز نیز وقتی صحبت از دوربین مداربسته شیراز می شود یکی از برندهای پرکاربرد در این شهر را برند دوربین مداربسته هایک ویژن تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته   هایک ویژن ،       نمایندگی هایک ویژن    ،     پشتیبانی هایک ویژن   

دوربین مداربسته شیراز

 

از سوی دیگر ابداعات جدید این شرکت هیچ گاه باعث افزایش هزینه های سرسام آور و تحمیل قیمت های هنگفت به مشتریان نشده است، برای مثلا هایک ویژن توانسته است با تولید تراشه های اختصاصی و استفاده از تکنولوژی هیبریدی هزینه های مشتریان را در استفاده از نوآوری های جدید در دوربین های مداربسته را کاهش دهد.

بگذارید جمع بندی دقیق تری از برند هایک ویژن به صورت خلاصه داشته باشیم::

 

1- در محصولات هایک ویژن از تراشه های الکترونیکی فوق پیشرفته  شرکت آمریکایی Ambrella استفاده شده است.

2-کاهش قیمت تمام شده محصولات نسبت به دیگر برندها

3-استفاده از تکنولوژی هیبریدی (به کمک تکنولوژی هیبریدی آن دسته از مشتریان که زیرساخت سیستم آنالوگ دارند می توانند در صورت تمایل از دوربین های IP استفاده کرده و از قابلیت دوربین تحت شبکه بهره مند شوند.)

4-افزایش قابلیت دید در شب دوربین های مدار بسته با همکاری شرکت آلمانی Osram و استفاده از تکنولوژی Exir

5-استفاده از لنزهای منحصر بفرد اولسن در دوربین ها که یکی از سه تولید کننده برتر لنزهای اپتیکال در سطح جهانی است.

6-استفاده از کابل های POC برای انتقال جریان الکتریکی و اطلاعات تصاویر بر روی یک کابل واحد که تا 1200 متر برد دارد.

7-قابلیت تشخیص چهره که در بعضی از مدل ها با تکنولوژی هوش مصنوعی ادغام شده و سبب افزایش بازدهی تشخیص چهره شده است.

8-هوشمند سازی دوربین ها  با استفاده از تکنولوژی های crossing, Intrusion Detection People Counting,  Darkfighter , Heat map , Smart Tracking

دوربین مداربسته داهوا

شرکت داهوا یکی دیگر از برندهای معتبر در سطح جهان است که سهم قابل توجهی از بازار دوربین های مداربسته و دیگر تجهیزات حفاظتی را به خود اختصاص داده است.  به نظر بسیاری از کارشناسان حوزه دوربین های مداربسته شرکت داهوا یکی از بهترین و پرقدرت ترین تولید کنندگان دوربین مداربسته در جهان به حساب می آید. این شرکت فعالیت خود را از سال 2002 آغاز کرده است و امروز سهم قابل توجهی از بازار اروپا، آمریکا و آسیا را به خود اختصاص داده است. در خصوص نصب دوربین مداربسته شیراز نیز می توان گفت که برند داهوا یکی از پر استفاده ترین برند ها در شهر شیراز به حساب می آید.
استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا در شرکت داهوا باعث شده است است که این شرکت یکی پیشتازان صنعت نظارت تصویری هم در بخش سخت افزار و هم در بخش های نرم افزاری به حساب آید. برای اثبات این ادعا کافیست که به این اعداد و ارقام در شرکت داهوا توجه کنید.

در حال حاضر شرکت داهوا دارای چهار مؤسسه تحقیقاتی با عناوین مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه Big Data، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud  است که دراین موسسات بیش از ۶۰۰۰ مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه بر روی فناوری‌های روز در هوش مصنوعی ،IoT ، Cloud services، ویدئو، امنیت سایبری و دیگر فناوری‌ها فعالیت می کنند.

این شرکت توانسته است تا سال 2019  بیش از 900 اختراع را به ثبت برساند. طبق گزارش IHS  در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار  نظارت تصویری را از آن خود کرده بود این رقم در سال 2019 به رتبه یک نزدیک تر شده است و پیش بینی می شود تا سال 2025 داهوا بیشتری سهم بازار را ازآن خود کرده باشد.

در عین حال، داهوا نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را اجرا می کند. استاندارد. HDCVI یک فناوری انتقال تصویر با وضوح بالا(HD) از طریق کابل کواکسیال است که امکان انتقال تصاویر HD را با برد طولانی و با هزینه کم فراهم می‌کند.

هوش مصنوعی

تکنولوژی HDCVI  سیگنال ویدئویی را تعدیل کرده و سپس آن را با اتخاذ روش دامنه محور و مدوله‌سازی تربیعی انتقال می‌دهد. این فناوری از تداخل CVBS جلوگیری کرده و سیگنال میزان روشنایی را به‌طور کامل از سیگنال میزان رنگ جدا کرده و از این طریق کیفیت ویدیو را بهبود می‌بخشد. نکته مهم در خصوص این فناوری این است که  شرکت داهوا به عنوان مخترع و صاحب امتیاز اختراع فناوری HDCVI، این فناوری را به عنوان یک استاندارد جهانی آزاد معرفی نموده، و هر شخص ثالثی از جمله تولیدکنندگان رقیب نیز به این فناوری دسترسی دارند.
در حال حاضر شرکت داهوا انواع مختلفی از دوربین های مداربسته با تکنولوژی HDCVI، دوربین های مداربسته چرخشی و حرارتی، دوربین مداربسته IP، دوربین های مدار بسته لامپی، دستگاه های DVR، NVR، XVR، لوازم جانبی، انواع دزدگیرهای اماکن با قابلیت یکپارچگی با سیستم های دیگر، آیفون های تصویری و بی سیم، تولید و به بازار مصرف عرضه می کند.
خانه های هوشمند یکی دیگر از ابداعاتی است که توسط این شرکت با ارائه پکیجی از تولیدات آن شرکت با قابلیت برنامه ریزی به مشتریان عرضه شده است. همچنین جهت حفاظت از محیط های بزرگ و گشت زنی در مناطق نیز اقدام به تولید بهپاد کرده است.

در بالا به دو غول تکنولوژی دوربین های مداربسته و تجهیزات حفاظتی اشاره کردیم و از تولیدات مختلف این دو شرکت چینی که بخش بزرگی از بازار ایران را نیز تحت سیطره خود دارند نیز صحبت کردیم. در ادامه این مقاله می خواهیم به دو نوع دوربین مداربسته و یا بهتر است بگوییم دو تکنولوژی پر کاربرد دوربین های مداربسته که در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است صحبت کنیم. دوربین های مداربسته وایرلس و تکنولوژی AHD در دوربین های مداربسته.

دوربین های مدار بسته وایرلس

قیمت مناسب دوربین های مداربسته وایرلس به دلیل عدم نیاز این دوربین ها به سیم کشی و نصب آسان آنها است. همین موضوع باعث شده است که دوربین مدار بسته وایرلس برای منازل و فروشگاه ها به شدت بصرفه باشد و از محبوبیت ویژه ای در میان عموم مردم برخوردار شود.

اتصال این دوربین ها به گیرنده تصاویر همانطور که گفتیم بصورت بیسیم انجام می شود. همین موضوع باعث می شود که نصب این دوربین ها زیرساخت های سیم کشی لازم نداشته باشد و آسیبی به نمای ساختمان ها نیز وارد نشود.
دوربین های مداربسته وایرلس یا بی سیم به دو گروه تقسیم می شوند:
1- دوربین های مداربسته ای که جهت انتقال تصویر بر روی گوشی توسط امواج وای فای (WIFI) به مودم متصل می گردند. این دوربین های مداربسته برای ضبط تصاویر نیازی به DVR مجزا نداشته و تصاویر در حافظه ای که درون دوربین تعبیه شده است ضبط می گردد. این دوربین های مدار بسته در بازار به دوربین های مداربسته وای فای معروف می باشند.
2- دوربین های مداربسته ای که جهت اتصال دوربین به DVR نیاز به سیم کشی نداشته و بصورت بی سیم یا وایرلس به دی وی آر متصل می شوند. این دوربین های مداربسته در بازار به دوربین های مداربسته وایرلس معروف می باشند.

تکنولوژی AHD در دوربین های مداربسته

AHD یا Analog High Definition  تکنولوژی انتقال تصویر بر بستر کابلهای کواکسیال تا فاصله 500 متر می باشد.این تکنولوژی تا حد زیادی قادر به کاهش نویز رنگ و تولید تصویر بهتر در مقایسه با دستگاههای آنالوگ قدیمی است.
دوربین های مدار بسته با تکنولوژی AHD همان دوربین های مداربسته آنالوگ هستند با تصاویر بهینه شده که بهبود بسیار زیادی در کیفیت تصویر ایجاد شده لذا امکان تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل یا همان 1080p  فراهم شده است.
دوربین های مدار بسته AHD انواع مختلفی دارند. مدل های دام، بالت، بند انگشتی که کیفیت تصاویر، جنس بدنه و برد دید در شب متفاوتی دارند و شما می توانید آن ها را در مدل های مختلف دوربین مدار بسته نظیر دوربین های  مداربسته ای که در همین صفحه معرفی شده اند جستجو کنید.
جهت نصب و راه اندازی دوربین مداربسته AHD به دوربین های مدار بسته ای اچ دی (AHD) و دستگاه ضبط کننده یا دی وی آر (DVR) نیاز می باشد.

نکته پایانی

شرکت شبکه گستر مهر تجارت، ارائه دهنده راهکارهای حفاظتی و سیستم های امنیتی.

حوزه فعالیت شرکت مهر تجارت دوربین مداربسته، سیستم های حفاظت تصویری، سیستم های آلارم، حفاظت فیزیکی، شبکه های کامپیوتری و سیستم های یکپارچه حفاظتی می باشد.  از جمله خدمات مهر تجارت می توان به مشاوره و طراحی سیستم، طراحی مناقصات، تامین کالا و خدمات، پیاده سازی و نصب تجهیزات، گارانتی کالا و قطعات، تعمیر و پشتیبانی سیستم، آموزش و بهینه سازی سیستم های موجود اشاره نمود.

بیشتر بخوانید :  دوربین مدار بسته   ، دوربین مداربسته اصفهان،   دوربین مداربسته شیراز  ،  دوربین مداربسته برای منزل