مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

جایگاه و تاثیر برندسازی در کسب و کار اینترنتی



در این بحث به بررسی جایگاه برند سازی در کسب در آمد اینترنتی و تجارت الکترونیک می پردازیم.
در شرایطی که در همه دنیای کسب و کار اینترنتی ، برندها در حال راه اندازی امپراطوری های عظیمی هستند هیچ برند حرفه ائی ایرانی در بازار کسب در آمد اینترنتی بچشم نمی خورد. آن شرکت ها یا صنایعی هم که قابلیت برند شدن را دارا هستند یا برنامه کسب در آمد اینترنتی ندارند و یا به نظر می رسد برای آن اهمیتی قائل نیستند.

نکته غیر قابل کتمانی است که بسیاری از طراحان پایگاه های کسب در آمد اینترنتی در ایران تقاوت بین لوگو و آرم یا نشان تجاری را نمی دانند و اگر هم لوگو یا آرمی را برای پایگاه کسب در آمد اینترنتی شان طراحی می کنند ، کارکرد آن به قرار گرفتن در سمت چپ و بالای همه صفحات پایگاه کسب در آمد اینترنتی شان محدود می شود و دیگر هیچ برنامه خاصی برای آن ندارند.

می خواهم تلاش کنم با پرهیز از مباحث تئوری به ارزش عملی این طرح کوچک برای پایگاه های کسب در آمد اینترنتی که باید برای آن وقت زیادی گذارد بپردازم.

article_image_one_58.jpg

همه دوستانی که به کسب در آمد اینترنتی مشغولند آنقدر با نشان های تجاری پایگاه کسب در آمد اینترنتی مانند گوگل یا یاهو یا ای.بی یا آمازون بطور روزمره برخورد میکنند و دیدن آن ها برایشان بدیهی است که کمتر به این نکته متمرکز می شوند که چه پروسه ائی این لوگو ها را تبدیل به برند نموده و چه برنامه ریزی در پشت این کار نهفته است. غالب ما می دانیم که این سایت ها تیم های طراحی و بازاریابی خاصی برای انتشار و برجسته سازی برندهایشان دارند اما کمتر به اهمیت این کار در کسب در آمد خودمان از اینترنت می اندیشیم.

در مباحث راه اندازی پایگاه های کسب در آمد اینترنتی گفتیم که انتخاب آدرس مناسبی که به یاد مخاطب بماند اهمیت دارد. در آن مقاله توضیح دادیم که یک لوگوی مناسب تجارت الکترونیکی که با استانداردهای بازاریابی چریکی طراحی شده باشد ، می تواند بازگشت مخاطبین را تضمین نماید اما براستی چرا؟

این از ادات روانشناسی است که مخاطبین نسبت به رنگ ها و طرحها واکنش نشان می دهند و برخی آن ها را گریزان و برخی جذب میکنند. بنابر این از یک برند انتظار می رود که این کارها را برای یک پایگاه کسب در آمد اینترنتی انجام دهد:

- آدرس پایگاه کسب در آمد اینترنتی را در خود داشته باشد و به خاطر مخاطب ثبت کند.
- رنگ مناسبی با سلیقه عام مخاطبین پایگاه کسب در آمد اینترنتی داشته باشد تا ذهن ایشان گریزان نشود ( مثلاً به نظر شما برند یک فروشگاه کسب در آمد از فروش لوازم ماهیگیری باید رنگ زمینه قهوه ائی داشته باشد یا آبی؟ ).
- طرحی قالب شکن داشته باشد تا بتواند تمرکز اولیه مخاطب پایگاه کسب در آمد اینترنتی را به خود جلب نماید. این کار را معمولاً با قرار دادن یک علامت پنهان در برند انجام می دهند.
- به تنهائی و کاملاً به اتکا به شمایه گرافیک بتواند به مخاطب پایگاه کسب در آمد اینترنتی بگوید که در زیر این برند چه تجارتی صورت می گیرد.
- شعار پایگاه کسب در آمد اینترنتی را در خود نهفته داشته باشد.
- و ادات بسیار زیاد دیگری که منظور نظر بحث ما نیست و می توانید درباره آن ها در اینترنت جستجو نمایید.

بسیاری از پایگاه های کسب در آمد اینترنتی برای خلق چنین طرح زیرکانه ای هزینه های زیادی را به طراحان پرداخت می کنند. اما بعد از آفرینش این طرح چه؟ آیا فقط روی کارت های ویزیت ، بنرها و گوشه صفحات پایگاه کسب در آمد اینترنتی تبعید خواهد شد یا می تواند از این کار نقش مهم تری به عهده بگیرد؟

واقعیت این است که تا محدوده خاصی در کسب در آمد اینترنتی برندها تحت حمایت بازاریابان قرار می گیرند اما از محدوده خاصی به بعد این کسب و کارها هستند که تحت حمایت برندها قرار خواهند گرفت. این آن رازی است که برند سازی را با اهمیت می نماید و صاحبان کسب و کارها و پایگاه های کسب در آمد اینترنتی بزرگ را قانع می کند که برای برند خود بیشتر از کسب درآمدشان هزینه بازاریابی صرف نمایند. برای مثال غالب جوان های ما در کشور خودمان می دانند که پوشاکی که مارک آدیداس داشته باشد از همتای خودش بدون این برند بسیار گرانتر است! برند آدیداس در حال حمایت از کسب در آمد از کالاهای این شرکت است و یا هیچکس در خرید کتاب از برند پایگاه اینترنتی آمازون تردید رسیدن یا نرسیدن کتابش را ندارد.

خوب اکنون برسیم به یک سئوال مهم: شما برای برند سازی در کسب در آمد اینترنتی تان چه برنامه ای دارید؟

اینترنت محیط تقریباً نامنتهی است که هر پایگاه کسب درآمدی میتواند برای همیشه در آن از چشم کاربرانش پنهان بماند. برندها به تنهائی جلوی این اتفاق را می گیرند پس باید برای آن برنامه داشته باشید. اگر مطالب قبلی را به دقت خوانده باشید نکات زیادی درباره آنچه میتوانید با یک برند انجام دهید را خواهید یافت.

پس برای اندیشیدن به این طرح کوچک سرنوشت ساز برنامه ای بریزید!


1.       http://webdar.chatblog.ir/post/45

2.       http://webdar.chatblog.ir/post/43

3.       http://webdar.chatblog.ir/post/41

4.       http://seo-webdesigner.niloblog.com/p/36/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

5.       http://seo-webdesigner.niloblog.com/p/34/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%AA%D9%84-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

6.       http://seo-webdesigner.niloblog.com/p/32/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C

7.       https://tejarat-online.mizbanblog.net/Post/4/Exchange-site-design.html

8.       https://mahsaweb.mizbanblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html

9.       https://mahsaweb.mizbanblog.net/Post/9/Construction-site-design.html

10.   https://mahsaweb.mizbanblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html

نکاتی در مورد تفاوت هویت برند و تصویر برند



اغلب اوقات افراد اصطلاحات “تصویر” و “هویت” را با هم اشتباه می کنند.معمولا اصطلاحات “تصویر برند ” و “هویت برند” را به نوعی بکار می برند که انگار این دو معنایی مشابه با هم دارند.

در این مقاله کپسول وار تفاوت این دو را با هم مشخص می کنیم.متاسفانه در ایران ما گاها در بعضی از معانی مشکل داریم.تصویر برند دقیقا در رابطه با این است که چطور مشتری به یک برند نگاه می کند، در حالی که هویت برند مجموعه بزرگی از موارد بصری، سمعی و دیگر نمونه هایی است که بیان کننده برند و شکل دهنده تصویر آن است. هرکدام از این دو باید عمیقا در شکل گیری بنیاد یک برند نقش داشته باشند.

article_image_one_60.jpg


هویت برند را نظیر هویت یکی از دوستان خود در نظر بگیرید که از نام او، ظاهر، شخصیت، نحوه گفتار، رفتار و مسلک و استایل شخصی به همراه عناصر مشابه دیگر تشکیل شده است.

در طرف مقابل تصویر قرار دارد که از دید خارجی شخص نشات می گیرد و آن چیزی است که مردم در رابطه با دوست شما فکر می کنند. تصویرچیزی است که آن ها درک کرده اند و بنابراین حقیقت ذهنی آن ها در رابطه با چیزی شکل می دهد که آن فرد است و یا نشان می دهد که آن است، در نتیجه باید گفت در برندینگ در اصل اگر بر روی هویت برند تمرکز کنید، تصویر برند نیز به خودی خود به دنبال آن شکل می گیرد.

یک سری تفاوت را برای شما لیست می کنم. متاسفانه نوشتارما بر حسب ماهیت پیچیده برند کمی کتابی است:

تصویر برند
- تصویر برند را مشتری یا مصرف کننده شکل می دهد.
- پیام برند توسط مصرف کننده برند در قالب تصویر برند فهمیده می شود.
- معنی عمومی تصویر برند این است که “بازار و مصرف کننده و رقبا چطور شما را مشاهده می کند؟”
- تصویر برند نماد آنچه است که مشتری می بیند.
- تصویر برند نشان دهنده “تصور دیگران از ما” است
- تصویر برند نگاه به گذشته است.
- تصویر امری منفعل و کمتر دستخوش تغییرات است مگر با تحولات.
- تصویر بر “آنچه شما دارید” اهمیت می دهد.
- تصویر برند، تصور کلی مشتریان در رابطه با برند است.
- تصویر برند امری سطحی است.
- طبیعت تصویر برند ظاهرگرا یا تاکتیکی است.
- تصویر برند این چنین است.

هویت برند
- منابع شرکت شکل دهنده هویت برند هستند.
- پیام برند ارتباط نزدیکی با هویت برند دارد.
- معنی کلی هویت برند این است که “واقعا شما چه کسی هستید؟ “
- هویت برند نمادی از حقیقت وجودی شرکت ها و سازمانهاست.
- هویت برند نشان دهنده “میل و خواسته شرکت” است. یعنی آنچه می خواهیم باشیم.
- هویت نگاه به آینده است.
- هویت امری فعال و پویا است.
- هویت بر”جایی که شما دوست دارید باشید” تاکید می کند.
- هویت برند، قولی است که شرکت به مشتریان خود می دهد.
- هویت برند امری طولانی مدت و با دوام است.
- طبیعت هویت برند بر مبنای ذات شرکت و طبق استراتژی شکل می گیرد.
- هویت برند این بود. ( البته با سواد اندک بنده و اساتید نظرات کاملتری دارند)


1.       http://seowebkar.loxblog.com/post/40/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D9%87%D8%AA%D9%84%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F.htm

2.       http://seowebkar.loxblog.com/post/38/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F.htm

3.       http://webdesigner55.rozblog.com/post/39/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.html

4.       http://webdesigner55.rozblog.com/post/37/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%AA%D9%84-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA----.html

5.       http://webdesigner55.rozblog.com/post/35

6.       http://webdesigner55.rozblog.com/post/33/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C.html

7.       http://webdar.chatblog.ir/post/39

http://webdar.chatblog.ir/post/47

ایده متمایز یا گامی به سوی نابودی



همه شرکت ها به دنبال تمایز و رسیدن به اوج رقابت در بازار تجارت هستند . اما این اشتیاق برای رشد مداوم، غالباً منجر به گیر افتادن آن ها در تله ” همه چیز برای همه کس” می شود و این مسئله به نوبه خود وجوه تمایز آن ها را از بین خواهد برد.

گام هایی به سوی تمایز

  • قدرت منطق

فرهنگ لغات تعریفی از بحث منطقی به دست می دهد که عبارت از بحثی است که مستدل، قانع کننده، مجاب کننده، معتبر و روشن باشد. این تعریف نشان دهنده مهارت در فکر کردن و استدلال است.آیا تعریف فوق از بحث منطقی آن نوع بحثی نیست که شما مایل باشید هنگام فروش یک کالا از آن استفاده کنید؟ حتماً همین طور است.با این وجود در دنیای بازاریابی با چه تعدادی از این نوع بحث ها مواجه می شوید؟ خیلی کم
فقدان منطق در بطن تعداد زیادی از برنامه هایی که شکست می خورند قرار دارد و در روی دیگر سکه، بحثی که یک شخص برنده و موفق ارائه می کند، به احتمال زیاد بحثی منطقی است.
اگر شرکت avis که در صنعت اتومبیل های کرایه رتبه دوم را داراست، به این نتیجه می رسد که باید سخت تر تلاش کند، این نتیجه گیری خلاقانه نیست بلکه منطقی است.
اگر شرکت IBM در اندازه ای است که تمام جنبه های محاسباتی را پوشش می دهد، پس منطقاً باید بهتر از سازنده دیگر کامپیوترها بتواند نسبت به تلفیق و مونتاژ همه قطعات کامپیوتر اقدام کند. توانایی در انجام محاسبات منسجم باعث تمایز آن شرکت می شود.

article_image_one_85.jpg
  • ابتکار و خلاقیت در مقابل منطق

از آنجا که منطق یک علم است، این نیز منطقی به نظر می رسد که ارائه ی یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد را یک علم بدانیم، نه یک هنر. با این حال جناح مبتکر و خلاق با چنگ و دندان از هنری بودن این موضوع حمایت می کنند. آن ها از گیر افتادن در یک فرایند که باعث محدود کردن ژرف اندیشی خلاقانه آن ها شود تنفر دارند.اما از این بدتر این است که شرکتی از فرایند تدوین راهبردهای خود به نتیجه گیری مشخص و منطقی در مورد نام تجاری خود برسد و این نتیجه گیری را برای اجرا در اختیار کارکنان خلاق خود قرار داده و آن گاه ناظر از بین رفتن آن راهبردها در انبوهی از آوازها و رقص ها باشد.یک بار، حین کار برای تدوین راهبردهای یک بانک متوجه شدیم که آن ها پیشرو اعطا وام برای اداره کسب و کارهای کوچک در منطقه فعالیت خود هستند و بیشتر وام ها را به مهاجرانی که برای تحقق رویای کسب موفقیت در آمریکا به تازگی شروع به کسب و کار در آن جا نموده اند اعطا می کنند. راهبرد پیشنهاد شده منطقی و مستقیم بود. وجه تمایز این بانک در این است که: این بانک منزلگاه و سرچشمه رویای آمریکایی ها است. این ایده که مورد تایید همگان قرار گرفته بود، برای اجرا به یک آژانس تبلیغاتی داده شد. حاصل کار چیز دیگری از آب در آمده بود: متکی به رویاهای شما هستیم.
دیگر صحبت از منطق و ایده متمایز کننده کافی است.
برای اجتناب از به وجود آمدن یک چنین مسئله ای باید اطمینان پیدا کرد که همگان یک فرایند چهار مرحله ای ساده را به شرح زیر رعایت می کنند:

گام اول: در زمینه ی فعالیت خود معنی دار باشید

بحث ها به صورت انتزاعی صورت نگرفته و طبعاً در رابطه با وقایع و افراد دیگر پیش می آیند. رقبایی که شما را احاطه کرده اند، همیشه در تلاش هستند تا بحث های خاص خود را ارائه دهند. پیام شما باید، در زمینه ای که فعالیت می کنید، معنی دار باشد. نقطه ی شروع بحث و پیام شما باید منطقاً آن چیزی باشد که بازار از رقبای شما شنیده و به خاطر سپرده است.
شما باید در اسرع وقت اطلاعات مختصر و نه مفصل و طولانی در مورد ادراکاتی که از شما در اذهان وجود دارد به دست آورید.شما باید در جستجوی نقاط قوت و ضعف خودتان و رقبایتان، آن طور که مشتریان گروه هدف شما در ذهن دارند، باشید.روش تحقیق مورد علاقه ی ما برای این مسئله این است که مشخصه های اصلی مربوط به یک رده کالا فهرست شده و از مردم خواسته شود تا به آن ها امتیاز از ۱ تا ۱۰ بدهند. این کار بر اساس رقیب به رقیب صورت می گیرد. هدف این است که مشخص شود کدام رقیب در هر رده کالا صاحب یک ایده یا مفهوم شناخته می شود. یک چنین چیزی زمینه ی بحث شما را تشکیل می دهد.ارائه خدمت بهتر، که به عنوان یک ایده متمایزکننده توسط نوردستورم در زمینه فروشگاه های بزرگ معرفی گردید، بسیار موثر واقع شد، زیرا در آن هنگام فروشگاه های بزرگ دیگر برای کاهش هزینه هایشان اقدام به کاستن از نیروی انسانی خود کرده بودند.درست در هنگامی که شرکت های تولیدکننده کامپیوتر در آمریکا اقدام به شبکه سازی کامپیوترهای خانگی نموده بودند، لوتوس مبادرت به معرفی اولین شبکه ارتباطی موفق در مورد نرم افزار کار گروهی موسوم به notes نمود.این کار شبیه سوار شدن بر یک موج است. اگر خیلی زود یا خیلی دیر بر موج سوار شوید به جایی نخواهید رسید. اما اگر درست به موقع بر آن سوار شوید، به خاطر این که موقع سوار شدن شما با دیگران تفاوت داشته است، سواری طولانی و پرسودی در انتظار شما خواهد بود.

گام دوم: ایده متمایزکننده ای بیابید

متفاوت بودن به معنی مثل دیگران نبودن و استثنایی بودن به معنی منحصر به فرد بودن است.
بنابراین شما باید دنبال چیزی بگردید که شما را از رقبایتان متمایز کند. رمز این کار در این است که شما این موضوع را درک کنید که متفاوت بودن شما نباید الزاماً مربوط به فرآورده باشد.
به یک اسب توجه کنید. آری، اسب ها بسته به نوعشان سریعاً از هم متمایز می شوند. اسب های مسابقه، اسب های پرشی، اسب های مزرعه، اسب های وحشی و غیره. اما اسب های مسابقه را بسته به نژاد آن ها، عملکردشان، طویله ای که در آن نگهداری می شوند، مهتر آن ها و غیره می توان از هم متمایز کرد.به یک کالج توجه کنید. امریکا کالج ها و دانشگاه های بیش از حدی دارد: ۳۶۰۰ کالج و دانشگاه، بیشتر از هر کشور دیگری در عالم. این کالج ها و دانشگاه ها از خیلی نظرها، به خصوص از نظر تمایل به دریافت کمک های دولتی، در قالب بورس و وام های دانشجویی، مشابه هم هستند.هیلزدیل کالج، که در نود مایلی غرب دیترویت واقع شده، با خودداری از قبول دلارهای عمو سام، حتی در شکل وام های دولتی آن، یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد به هواداران محافظه کار خود ارائه نموده است. تعداد خیلی کمی از رقبای او قادر به انجام چنین کاری هستند.قوت و اوج هیزدیل در این است که اعلام می کند: ما تحت نفوذ دولت نیستیم. آن ها با تاکید بر این مفهوم، خود را به عنوان مکه افکار محافظه کارانه موقعیت یابی کرده اند. یکی از افرادی که برای این کالج اعانه جمع می کرد چنین اظهار نظر کرد: این فراورده ای است که ما قادر به فروش آن هستیم. و ارقام اعانات جمع آوری شده آن ها موید این نظر است.شما می توانید شرکت و یا فراورده های خود را از نظر های زیادی متمایز کنید. شگرد کار در این است که وجه تمایز خود را بیابید و از آن برای فایده رسانی به مشتریانتان استفاده کنید.

گام سوم: اعتبار داشته باشید

برای حمایت از ایده متمایز کننده خود باید دارای اعتبار باشید. در این صورت قادر خواهید بود که یک بحث منطقی در مورد وجوه تمایزتان را بنیان گذارده و به این نحو ایده مزبور را واقعی و قابل قبول جلوه دهید. اگر تمایز شما در فراورده تان است باید بتوانید آن تمایز را نمایش گذارید. خود این ارائه و نمایش، برای شما اعتباری به وجود خواهد آورد. مثلاً اگر فراورده ی شما یک شیر آب است که نشت نمی کند، در این صورت شما باید بتوانید آن را مستقیماً با شیرهای آبی که می توانند نشتی پیدا کنند مقایسه کنید.ادعا در مورد متمایز بودن بدون این که دلیل ارائه شود، در حد ادعا باقی خواهد ماند. شما قادر نخواهید بود با پنهان کاری و تزویر، خودتان را متمایز کنید. مصرف کنندگان شکاک هستند. آن ها این گونه فکر می کنند: که آقای تبلیغات چی راست می گویی، ثابت کن! شما باید بتوانید بحث خود را ثابت نموده و آن را مورد حمایت قرار دهید.نه این که کاملاً در محضر دادگاه حاضر شده باشید، بیشتر شبیه این است که در دادگاه افکار عمومی حضور پیدا کرده اید.

گام چهارم: موارد تفاوت خود را به دیگران اطلاع دهید

همان گونه که نمی توان نور را در زیر یک سبد نگه داشت، موارد تفاوت یک فراورده را نیز نمی توان مخفی نگه داشت.اگر یک فراورده متمایز ساخته اید، دنیا به صورت خودکار به سراغ شما نخواهد آمد. فراورده های برتر لزوماً برنده نمی شوند، بلکه این برداشت ها و تلقی های برتر هستند که برنده می شوند. اگر به نوعی به حقیقت کمک نشود، هیچ گاه آشکار نخواهد شد. جنبه های مختلف ارتباطات شما باید منعکس کننده ی تفاوت هایتان باشد.حرف آخر اینکه اطلاع رسانی در مورد تمایز شما نباید به افراط کشیده شود. یک ایده متمایزکننده ی واقعی در حقیقت یک ابزار انگیزشی واقعی هم هست.انگیزه ی واقعی با اسلحه ای به نام ایده متمایز کننده آغاز می شود. آن گاه شما می توانید کارکنانتان را به چالش بکشید تا آن ایده را در فروش، ساخت فراورده ی جدید، مهندسی یا هر قسمت دیگری که در آن کار می کنند محقق سازند.


1.        seo-webdesign.aramblog.ir/post/22

2.        http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

3.        http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87

4.        http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2

5.        http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF

6.        http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

7.        http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87

8.        http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2

9.        http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF

10.      http://seobaz.famblog.ir/post/17

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی یکی دیگر از خدمات بی شمار شرکت طراحی سایت رایان می باشد. آیا وقت آن نشده است تا کسب و کار خود را رونق ببخشید؟ آیا هنوز از قدرت فضای اینترنت در رونق کسب و کار خود بی خبر هستید؟ ما در شرکت رایان به شما راه درست را نشان می‌دهیم تا به صورت حرفه‌ای کسب و کار صرافی خود را در فضای آنلاین گسترش دهید   طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت صرافی دیجیتال

طراحی سایت صرافی و علت ضرورت آن

صنف صرافی صنفی می‌باشد که باید در آن به صورت لحظه‌ای و به روز با قیمت‌های جهانی ارز حرکت کرد، یعنی قیمت ارز در این ساعت با یک ساعت قبل و بعد می‌تواند متفاوت باشد. اگر صرافی شما بزرگ می‌باشد و حوزه فعالیتی آن بین المللی است، داشتن وب سایت برای شما بسیار ضروری می‌باشد؛ زیرا بدون وب سایت عملاً کسی شما را در خارج از کشور نخواهد شناخت و معامله‌ای نخواهد کرد، پس بهتر است فرصت را از دست ندهید و همین امروز کار طراحی سایت صرافی خود را به شرکت طراحی سایت رایان بسپارید تا بی نظیرترین وب سایت در زمینه کاری خود یعنی صرافی را تحویل بگیرید.

و اینگونه است که توانسته‌ایم در این 15 سال، اعتماد بیش از هزاران شخص و شرکت را برای طراحی وب سایت جلب کنیم. قیمت طراحی سایت صرافی به صورت قطعی تعیین نمی‌شود و بستگی به امکاتانی دارد که مایل هستید در وب سایت قرار گیرد. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از فرم برآورد هزینه طراحی سایت استفاده کنید، همچنین می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان و مشاوران شرکت طراحی سایت رایان در ارتباط باشید.

ما به شما کمک می‌کنیم تا متفاوت باشید

هرگونه خدماتی که مد نظر شما است و می‌خواهید در وب سایت خود داشته باشید، توسط شرکت طراحی سایت رایان پیاده سازی و اجرایی می‌گردد. از جمله امکاناتی که در طراحی وب سایت صرافی شما قرار می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جدول نرخ روز تمامی ارزهای دنیا (ابزار نمایش قیمت ارز در وب سایت)
  • تبدیل تمامی ارزها به هم دیگر و مخصوصا تبدیل به ریال ایران
  • جدول نرخ روز سکه و فلزات گران‌بها
  • لیست خدمات صرافی
  • امکان حواله اینترنتی
  • امکان قرار دادن مشاوره رایگان
  • امکان ایجاد بخش ویژه کاربران سایت

سئو سایت صرافی

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت صرافی

ساخت سایت        بی شک وقتی شما سفارش سایت صرافی را می‌دهید، انتظار دارید که در یک یا چند کلمه خاص مانند صرافی یا حواله‌های ارزی و غیره در صفحه اول گوگل باشید. به این کار در حوزه طراحی سایت، سئو یا بهینه سازی گفته می‌شود. سئو سایت یکی از اقدامات بسیار مهم و حیاتی برای کسب رتبه در موتورهای جستجوگر و مخصوصا گوگل می‌باشد. اگر می‌خواهید وب سایت صرافی شما در گوگل دیده شود و در نتایج برتر گوگل نمایش داده شوید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان سئو سایت و بهینه سازی شرکت رایان مشاوره رایگان انجام دهید تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند و روش انجام سئو سایت صرافی را برای شما نشان دهند.

طراحی سایت صرافی و بررسی گرافیک و تکنولوژی

اهمیت گرافیک در طراحی سایت صرافی

امروزه وب سایتی که دارای گرافیک جالبی نباشد، برای مشتریان و کاربران وب سایت هم معتبر به حساب نمی‌آید. گرافیک بالا از امتیازات وب سایت برای جلب نظر و توجه کاربر می‌باشد.

خدمات طراحی گرافیک شرکت رایان ضمن طراحی سایت، بر روی وب سایت در حال طراحی نیز اجرا و عملیاتی می‌گردد؛ از این رو بهترین وب سایت از نظر گرافیک طراحی خواهد شد.

 

شرکت طراحی سایت    

آنالیز ویدئوها توسط هوش مصنوعی

مکان‌های برگزاری رویدادهای بزرگ منابع مالی گسترده‌ای را جهت تامین امنیت فیزیکی سرمایه گذاری می‌کنند. بخش اعظمی از این سرمایه‌گذاری صرف نصب سیستم‌های نظارت ویدئویی با دوربین های امنیتی و مدار بسته می‌شود. از این دوربین ها برای نظارت بر نقاط حساس مانند پارکینگ خودروها، انبار، محل نشستن افراد و نیز اماکن پشت صحنه مانند محل بارگیری و دفاتر استفاده می‌شود. اگرچه از تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته اغلب به منظور بررسی سوانح، ذخیره می‌شوند، اما معمولا این تصاویر به صورت بازبینی نشده رها می‌شوند، چرا که مراجع امنیتی محل نمی‌توانند به صورت دائمی و پیوسته به بررسی دوربین ها بپردازند. حجم و زمان این تصاویر بسیار بالا بوده و بررسی کامل آن‌ها عملا امکان‌پذیر نیست.

آنالیز ویدئوها توسط هوش مصنوعی

به طور روزافزون، این اماکن در حال غلبه بر این چالش و بیشینه سازی نظارت بر داده‌های تصویری با سرمایه‌گذاری در بخش سیستم نظارت ویدئویی هوشمند هستند. در این مقاله به بررسی روش های استفاده‌ی همزمان از ترکیب سیستم نظارت ویدئویی سنتی و روش های پیشگام در آنالیز محتوای ویدئویی می‌پردازیم. برگزارکنندگان این رویدادهای بزرگ با استفاده از این روش‌ها توانسته‌اند علاوه بر بهینه‌سازی امنیت فیزیکی، خدمت‌رسانی به مشتریان خود را نیز بهبود ببخشند. این روش‌ها همچنین در ساده‌سازی عملیات و جمع آوری اطلاعات هوشمند در کسب و کار، مفید بوده‌اند. این موضوع کاملا بدیهی است که بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ تنها به واسطه هوش مصنوعی می تواند تکامل پیدا کند و در نتیجه گسترش این تکنولوژی در اماکن بزرگ مانند همایش ها، رویدادهای بزرگ ورزشی مانند المپیک و … هر روز بیشتر خواهد شد.

سیستم‌های آنالیز ویدئویی که بر پایه‌ی یادگیری عمیق (Deep Learning) و هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) بنا شده‌اند، قادرند تمامی اشیای برداشته شده در یک تصویر توسط دوربین مدار بسته را شناسایی، استخراج و تشخیص داده و آن‌ها را برحسب ویژگی‌هایشان از جمله جنسیت، ظاهر، رنگ و اندازه، طبقه‌بندی کنند. این ویژگی به همراه تشخیص‌های رفتاری مانند روابط بین اشیا، زمان‎های سکون و جهت حرکات، و همچنین تشخیص چهره و پلاک، توانسته است آنالیز قابل جستجو، عمل و اندازه‌گیری تصاویر را ممکن سازد. این تکنولوژی کار را برای کاربرانی که قصد تحقیقات بعد از اتفاق را داشته آسان کرده و آگاهی وضعی را بهبود می‌بخشد. همچنین بینشی تجاری و بسیار مهم را نیز از داده‌های ویدئویی، استخراج می‌کند.

سرعت بخشیدن به تحقیقات

در مکان‌های پر از جمعیت، پدیدار شدن مشکلات امنیتی و جنایی دور از انتظار نیست. بعد از بروز حادثه، تیم امنیتی باید بتواند صحنه را به درستی درک کند. استفاده از آرشیو قابل جستجو از تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته، به آن‌ها کمک خواهد کرد که این عمل را در کوتاه‌ترین زمان و بر اساس داده‌های چندین دوربین انجام دهند. در حالی که جست و جو به صورت دستی در این داده‌ها می‌تواند ساعت‌ها و بلکه روزها از زمان ارزشمند و منابع انسانی آن‎‌ها را اشغال کند. همچنین بروز خطای انسانی نیز محتمل است.

یک سیستم آنالیز ویدئویی می‌تواند پس از فیلتر کردن دلخواه تصاویر حاصل از چند دوربین، در این داده‌ها به جستجو بپردازد. در نتیجه تحقیقات بعد از حادثه سریع‌تر و متمرکزتر پیش خواهد رفت. به طور مثال اگر شاهدین ادعا کنند که مردی با لباس زرد باعث بروز یک ناآرامی شده و سپس در یک ماشین آبی صحنه را ترک کرده، می‌توان با جستجوی هوشمند در تصاویر و مطابق اطلاعات داده شده، سوژه را هر چه سریع‌تر پیدا کرد و به تحقیقات بر اساس آرشیو ویدئویی سرعت بخشید.

در همین مثال، در صورتی که سوژه همچنان در جمعیت بوده و امکان بروز حادثه‌ای دیگر نیز وجود داشته باشد، ماموران مایلند تا با دستگیری هرچه سریع‌تر وی، از این مخاطرات پیشگیری کنند. استفاده از این الگوریتم ها برای جستجو در بین آرشیوهای ویدئویی، می‌تواند باعث تحقیقات سریع‌تر، و همچنین تمرکز بر اتفاقات مهم و دارای پتانسیل بالا برای ایجاد خطر شود. با درک زودتر خطرهای در جریان بین جمعیت، می‌توان هرچه زودتر اقدام کرده و از ایجاد یک سانحه، جلوگیری کرد. بنابراین بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ می تواند سرعت اقدامات امنیتی اماکنی که وسعت زیادی دراند را به شدت افزایش دهد.

بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگبیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته     

هشدارهای به موقع و قانون‌مند

مشتریان می‌توانند قوانینی برای هشدارهای به موقع وضع کنند تا آن‌ها را از بروز خطر آگاه سازد. به طور مثال اگر جمعیت در یک محدوده‌ی مشخص از مرزی مشخص و از پیش تعریف شده فراتر رفت، یا اگر تعدادی اتومبیل در منطقه‌ای که محل پارک کردن نیست به صورت غیر منتظره‌ای توقف کردند؛ امکان وقوع خطر نیز بالا رفته و ماموران می‌توانند به صورت زنده تصاویر را بررسی کرده و در صورت لزوم مداخله کنند. در مورد شخص متخطی با لباس زرد و ماشین آبی، ماموران می‌توانند با دادن این اطلاعات به سیستم، هشداری برای افراد مطابق با این ظاهر و در شعاع مشخصی از محل دریافت کنند. اگر بتوان از طریق دوربین ها صورت وی را تشخیص داده یا شماره‌ی پلاک او مشخص شود، ماموران قانون نیز قادرند به تعقیب شخص مورد نظر بپردازند.

تشخیص اشیا نیز برای ردیابی خطر می‌تواند مفید باشد، اما می‌توان از آن برای پیدا کردن افراد و اتومبیل‌های گمشده و یا خدمات مخصوص برای بعضی از مهمانان بهره برد. سیستم نظارت ویدئویی هوشمند می‌تواند لیستی از افراد تحت تعقیب، گمشده یا خاص را دریافت کرده و در صورت مشاهده‌ی آنان، خبر دهد. سیستم تشخیص چهره نیز برای بررسی افراد حاضر در بخش‌های مختلف و تطبیق آنان با کارمندان بخش استفاده می‌شود. از آنجایی که زاویه و نورپردازی دوربین‌ها همیشه در حالت ایده‌آل نیست، باید توجه داشت که برای کارایی مناسب نظارت هوشمند تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها در بهترین حالت خود باشد. در بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ مهمترین موضوع ایجاد هشدارهایی به موقع هست، به عبارتی دقت این سیستم ها مهمترین موضوع در گسترش این سیستم ها به حساب می آید.

بهینه‌سازی عملیات بر اساس هوشمندسازی تجاری

در حالی که آگاهی از مخاطرات احتمالی برای یک برگزارکننده‌ی رویداد حیاتی است، فهم درست از فعالیت‌ها و اتفاقات مجموعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از تحلیل ویدئویی، می‌توان داده‌ها را در طول زمان جهت استفاده‌ از آمار، گزارش روند مجموعه و تجسم تصویری داده‌ها برای استفاده‌ی هوشمند عملیاتی استفاده کرد. این قابلیت می‌تواند تصاویر دوربین مدار بسته را از ابزاری برای کنترل امنیت به سکویی باارزش برای گروه‌های تجاری تبدیل کند. به طور مثال شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند آماری از بازددکنندگان بر اساس تبلیغات خاص خود دریافت کنند. فروشندگان می‌توانند از پربازدیدترین قسمت‌های مغازه‌های خود و روند حرکت مشتریان و همچنین محل توقف آنان آگاه شوند. به همین دلایل است که سازمان‌هایی که از سیستم دوربین مدار بسته استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از توانایی‌های هوشمند ویدئویی، استفاده‌ی خود را از این امکانات جهت امنیت و سوددهی بیشتر، بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته