مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی / صنایع حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

نکات مهم در طراحی وب سایت ورزشی و باشگاه


طراحی وب سایت ورزشی امروزه با توجه به رشد اینترنت ، همانطور که هر شرکت و یا گروه صنعتی به وب سایت نیاز دارد ، هر باشگاه و یا مکان ورزشی نیز به یک وب سایت نیاز دارد تا امکانات و اخبار خود را به اطلاع علاقمندان برساند. با این حال وب سایت های ورزشی طبقه بندی و انواع گوناگونی دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

طراحی وب سایت ورزشی امروزه با توجه به رشد اینترنت ، همانطور که هر شرکت و یا گروه صنعتی به وب سایت نیاز دارد ، هر باشگاه و یا مکان ورزشی نیز به یک وب سایت نیاز دارد تا امکانات و اخبار خود را به اطلاع علاقمندان برساند. با این حال وب سایت های ورزشی طبقه بندی و انواع گوناگونی دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تصاویر بزرگ
بسیاری از وب سایت های معروف ورزشی دارای تعداد زیادی تصاویر و عکس هستند. بسیاری از آنها از یک عکس بزرگ در پس زمینه و یا نقطه خاصی از وب سایت بهره میبرند. در عین حال تعداد زیادی از تصاویر کوچک خبری نیز معمولا در سایت های ورزشی وجود دارند که معمولا مربوط به بخش اخبار وب سایت هستند و با کلیک بر روی آنها به صفحه خبر مورد نظر منتقل میشوید. اما در کل وب سایت های ورزشی عموما از تصاویر بزرگ در بخشی از وب سایت بهره میبرند. استفاده از این تصاویر بزرگ و جذاب سهم مهمی در ارتباط بهتر بازدیدکننده وب سایت با وب سایت را به عهده دارد.

استفاده از رنگ های متنوع و انرژی بخش
به طور مرسوم تیم های ورزشی و یا باشگاه ها از رنگ مشخصی برای لباس تیمی خود استفاده میکنند و به طور طبیعی بهتر از رنگ تیمی به همراه رنگ های شاد و هم خانواده در سایت استفاده شود تا حس شادابی و نشاط با بازدیدکننده سایت نیز منتقل شود.

بخش اخبار و تازه ها
تمامی وب سایت ها به بخش اخبار نیاز دارند و خلاصه یا تیتر اخبار باید بر روی صفحه اصلی وب سایت همیشه قرار بگیرد. تمامی علاقمندان سایت های ورزشی دوست دارند از آخرین اخبار باشگاه و یا اعضا باشگاه مطلع باشند و بخش اخبار میتواند این مسئله را به خوبی بر عهده داشته باشد. حتی وجود یک تالار گفتگو هم میتواند در یک وب سایت ورزشی بسیار مفید باشد زیرا با استفاده از این بخش تمامی علاقمندان میتوانند با یکدیگر بحث و گفتگو کنند و مدیران سایت نیز میتوانند با بررسی این تالار به بسیاری از نقاط ضعف و یا قوت خود پی ببرند.


اکتیو ایکس ActiveX چیست؟

 اکتیو ایکس در واقع قسمت اینترنتی Component Object Model است. این فناوری که متعلق به مایکروسافت است برای ایجاد مولفه های کوچک و یا کنترلرها درون یک صفحه وب بکار میرود. اکتیوایکس این کنترل ها را از طریق اینترنت توزیع میکند و امکانات جدیدی را به مرورگر اینترنت کاربر اضافه میکند. مایکروسافت اعتقاد دارد که کنترل های اکتیوایکس بسیار از برنامه های اتصالی به مولفه های عمومی شباهت دارد چون میتواند در برنامه های غیر مرورگر نیز قرار گیرد و انجام وظیفه نماید. به عنوان مثال یکی از این نرم افزارها آفیس مایکروسافت است.

 اکتیو ایکس در واقع قسمت اینترنتی Component Object Model است. این فناوری که متعلق به مایکروسافت است برای ایجاد مولفه های کوچک و یا کنترلرها درون یک صفحه وب بکار میرود. اکتیوایکس این کنترل ها را از طریق اینترنت توزیع میکند و امکانات جدیدی را به مرورگر اینترنت کاربر اضافه میکند. مایکروسافت اعتقاد دارد که کنترل های اکتیوایکس بسیار از برنامه های اتصالی به مولفه های عمومی شباهت دارد چون میتواند در برنامه های غیر مرورگر نیز قرار گیرد و انجام وظیفه نماید. به عنوان مثال یکی از این نرم افزارها آفیس مایکروسافت است.

امنیت یکی از جنبه های مهم در کنترل های اکتیوایکس است. برای این که این تکه های کد کوچک در واقع به تمام سیستم کاربر دسترسی دارند و میتوانند باعث خرابی های جدی شوند. مثلا اگر اکتیوایکس نامطلوبی باشد این امکان وجود دارد که یک یا چند فایل سیستمی مهم بر روی سیستم پاک شوند. مایکروسافت برای جلوگیری از بروز این مسئله اطلاعات اعتبار سنجی را ضمیمه فایل اکتیوایکس میکند تا نشان دهد آیا نویسنده کد یک شرکت شناخته شده و معتبر است یا خیر؟ در واقع یک گواهی امضا دیجیتال به همراه کدهای اکتیوایکس ارائه میشود.

اما گواهی نامه ها فقط با نمایش برخی علائم نشان میدهند که ایجاد کننده کنترل معتبر است و اگر کنترلر بخواهد کاری بدخواهانه انجام دهد ، ممانعتی در اجرای عملیات کد صورت نمیگیرد.

1.      سئو

2.      طراحی وب سایت

3.      طراحی سایت شرکتی

4.      طراحی سایت فروشگاهی

5.      طراحی سایت تهران

6.      طراحی سایت

7.      سئو سایت

8.      سئو

9.      طراحی وب سایت

10.  طراحی سایت شرکتی

8 استراتژی خلاقیت به سبک دانشمندان

همه چیز بستگی به این دارد که درباره خود چه می اندیشید. این بدان معناست که می توانید با تمرین خلاقیت خود را افزایش دهید تا در مورد هر هدفی که برای خود تعیین می کنید، نقشی مهم و تعیین کننده داشته باشید.

خلاقیت ویژگی طبیعی همه فروشندگان سطح بالاست. خوشبختانه، میزان خلاقیت شما تا حدود زیاد از ناحیه خود انگاره یا تصویر ذهنی شما مشخص می شود..حتی اگر نابغه نباشید، می توانید از استراتژی های کسانی مثل ارسطو و انیشتین، برای تقویت قدرت خلاقیت و اداره ی بهتر زندگیتان استفاده کنید. در این مطلب ۸ استراتژی مهم برایتان آورده ایم که شما را تشویق می کند تا به جای پروراندن فکرها و تصورات بیهوده، کارآمد و مفید فکر کنید تا راه حل مشکلاتتان را خودتان به دست آورید.

تجسم کنید!

انیشتین وقتی به حل یک مشکل فکر می کرد، سعی می کرد تا موضوع خود را با استفاده از نمودارهای مختلف به چند طریق ممکن فرموله کند. او راه حل ها را تجسم می کرد. عقیده داشت که کلمات و اعداد به آن شکل نقش مهمی در فکر کردن در مورد راه حل یک مشکل ندارند.


ایجاد کنید! یکی از ویژگی های متمایز نابغه ها استعداد تولیدی و زایایی آنهاست.

توماس ادیسون ۱،۰۹۳ حق ثبت اختراع داشت. او با با ارائه ی فکر و تدبیر، سودمندی وسایل اختراعی خود را تضمین می کرد. دین کِیت از دانشگاه کالیفرنیا در مطالعه ی ۲،۰۳۶ مخترع تاریخ، به اثبات رساند که بزرگترین دانشمندان نه تنها آثار فوق العاده ای می ساختند، بلکه آثار بد و به درد نخوری هم در کارنامه ی خود داشته اند. آنها از شکست نمی ترسیدند، و آنقدر تلاش کردند تا به موفقیت دست یافتند.

ترکیبات جدید بسازید.

افکار، ایده ها، تصاویر و اندیشه هایتان را ترکیب کنید و دوباره ترکیب کنید و آنها را بصورت ترکیبات مختلف درآورید، هرچند که طبیعی و مناسب نباشند.

قانون های توارث که علم جدید ژنتیک برپایه ی آن قرار داده شده توسط راهب استرالیایی گریگو مندل مطرح شده که ریاضیات و بیولوژی را برای ایجاد یک علم جدید با هم ترکیب کرد.

به مشکلات از جوانب مختلف نگاه کنید، و دیدگاه های جدیدی را انتخاب کنید که کسان دیگری از آن استفاده نمی کنند.

لئوناردوداوینچی عقیده داشت که برای به دست آوردن علم در مورد یک مشکل، باید یاد بگیرید که چطور آن مشکل را به راه های مختلف بازسازی کنید. او می گفت همیشه اولین رویکرد او به یک مشکل کمی متعصبانه بوده است. به همین دلیل سعی داشت تا مشکلات را از جوانب مختلف بررسی کند.

رابطه سازی کنید. بین موضوعات نامشابه ارتباط ایجاد کنید.

داوینچی قادر بود بین صدای زنگ و آب ارتباط ایجاد کند. ساموئل مورس توانست با مشاهده ی ایستگاه های حمل و نقلی توسط اسب، ایستگاه های تقویت کننده ای برای سیگنال های تلگراف اختراع کند.

متضاد فکر کنید.

فیزیکدان معروف نیلز بوهر عقیده داشت که اگر متضادها را کنار هم بیاورید، خواهید دید که افکار و اندیش تان به مرحله ی جدید منتقل می شود. توانایی او در تصور نور هم به عنوان یک ذره و هم یک موج باعث شد به اصل تکمیل برسد. افکار معلق و مسکوت می تواند به شما برای خلق یک شکل جدید کمک کند.

استعاری فکر کنید.

ارسطو استعاره را یکی از علامت های نوابغ می دانست. و عقیده داشت که هر فردی که ظرفیت درک شباهت های بین دو قلمرو کاملاً مختلف باشد و بتواند آنها را به هم ربط دهد، یک نابغه است.

خود را برای شانس آماده کنید.

هرچه برای انجام کاری تلاش کنیم و شکست بخوریم، مشغول کاری دیگر خواهیم شد. این اولین اصل تصادف خلاقانه است. شکست زمانی میتواند سودمند باشد که ما به آن بعنوان یک نتیجه بی حاصل فکر نکنیم. به جای این، روند کار، مؤلفه های آن، و طریقه تغییر آنها را تحلیل کنیم تا به نتیجه برسیم. نپرسید: "چرا من شکست خوردم؟!" بپرسید: "چه کرده ام؟!"


3 دلیل اهمیت بازاریابی با شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی چنان متداول شده اند که حتی افراد غریبه با اینترنت و فناوری، وارد گود شده اند و سعی می کنند از آن ها استفاده کنند. اگر در تاکسی، اتوبوس، فروشگاه ها و تقریبا هر جای دیگر به اطرافتان نگاه کنید افرادی را می بینید که غرق در تلفن همراهشان هستند. اگر کمی بیشتر دقت کنید اغلب آن ها در یک رسانه اجتماعی مشغول مشاهده یا ارسال مطلب هستند.

چنین فرصت بزرگی باعث تغییرات بزرگی در دنیای بازاریابی اینترنتی شده است. اولین روش ارتباط در بازاریابی اینترنتی ایمیل است. ولی آیا خودتان بیشتر ایمیلتان را چک می کنید و رسانه هایی مثل اینستاگرام، تلگرام و … را؟

اهمیت رسانه های اجتماعی در کسب و کار

اگر صاحب کسب و کار هستید دیر یا زود باید سراغ استفاده از رسانه های اجتماعی بروید. اگر تعلل کنید رقیبان از شما پیشی خواهند گرفت. ولی شاید از خود بپرسید چرا باید سراغ این رسانه ها بروم. تاکنون از آن ها استفاده نکرده ام و در کارم هم موفق بوده ام. چند دلیل مهم عبارتند از:

1. دسترسی سریع تر

اگر از رسانه هایی مانند اینستاگرام یا تلگرام درست استفاده کنید این فرصت را دارید که مخاطبان خود را خیلی سریع از موضوعی آگاه کنید. من خودم گاهی ۹ شب در اینستاگرام پست می فرستم که فلان کتاب همین الان از چاپخانه رسید. تا صبح روز بعد که ساعات کاری شروع شود هزاران نفر از این موضوع باخبر شده اند و بخشی از آن ها آماده هستند که خرید خود را انجام دهند. اگر همین اطلاع رسانی از طریق پیامک انجام می شود برای عده ای آزاردهنده و ناراحت کننده بود، زیرا دریافت پیامک تبلیغاتی در ۹ شب حس خوبی ایجاد نمی کند. حال آنکه در اینستاگرام یک عکس خوش رنگ از کتاب هم منتشر می شود تا هزاران نفر با جلد کتاب هم آشنا شوند. نکته دیگر آن است که پست های شما در رسانه های اجتماعی اگر با ظرافت انتخاب شود هیچ حس تبلیغ یا مزاحمت ایجاد نمی کند؛ مثلا من علاقه بسیار زیادی به کتاب دارم و وقتی یک کتاب جدید از چاپخانه می رسد حس بسیار خوبی ایجاد می کند. در پست اینستاگرام همین موضوع را می نویسم. به جای آنکه از مخاطبان بخواهم بیایند و کتاب جدید مرا بخرند با آن ها حس خوبم را از رسیدن کتاب جدید در میان می گذارم و تعداد زیادی پیام تبریک و خسته نباشید و … در جواب دریافت می کنم.

article_image_one_482.jpg

2. هزینه بسیار پایین

استفاده از رسانه های اجتماعی در کسب و کار هزینه بسیار پایینی دارد. البته این طور هم نیست که رایگان باشد. شما باید وقت و انرژی کافی اختصاص دهید تا نتیجه خوبی کسب کنید. ولی می توانید استراتژی مشخصی داشته باشید و از یکی از کارمندان بخواهید یک تا دو ساعت از زمان روز کاری را به رسانه های اجتماعی اختصاص دهد. شاید همین زمان کافی باشد تا رشد قابل توجهی در این رسانه ها داشته باشید. اگر بخواهید به ۱۰۰۰۰ نفر پیامک تبلیغاتی بفرستید باید چندصد هزار تومان هزینه کنید. حال اگر بتوانید در تلگرام کانالی درست کنید که ده هزار نفر به آن بپیوندند با گذاشتن یک مطلب جدید، این پیام برای تمامی ده هزار نفر ارسال می شود. البته برای آنکه ده هزار نفر را ترغیب کنید تا به کانال شما بپیوندند باید تلاش کافی انجام دهید. ولی پس از آن همیشه به این افراد دسترسی دارید و می توانید پیام های خود را برایشان ارسال کنید.

3. برندسازی آسان تر

تمام کسب و کارها به هر روش ممکن باید به دنبال برندسازی باشند. به عبارت دیگر باید در کارشان خوش نامی ایجاد کنند تا مخاطبان با خوشحالی از آن ها خرید کنند و همچنین به دیگران توصیه کنند. رسانه های اجتماعی فرصت بسیار خوبی برای برندسازی ایجاد کرده اند. فرض کنید شخصی دنبال یادگیری زبان است. با جستجو در رسانه های اجتماعی، به صفحه شما می رسد و می بیند صفحه شما هزاران هوادار دارد. تا همین جا در کوتاه ترین زمان ممکن اعتماد مخاطب تا حدی جلب شده است، زیرا می بیند هزاران نفر صفحه شما را پیگیری می کنند. نگاهی به مطالب شما می اندازد و می بیند بدون پرداخت هیچ پولی می تواند مطالب مفید زیادی یاد بگیرد. باز اعتمادش به شما بیشتر می شود. در نظرات زیر مطالب، با نظری مواجه می شود که نوشته: «چند ماه پیش در دوره آموزش زبان شما شرکت کردم و عالی بود. دلم برای استاد تنگ شده است». در این لحظه مخاطب آمادگی کافی کسب کرده تا در دوره زبان شما ثبت نام کند. آیا فکر می کنید می توانستید با یک تبلیغ و حتی صرف چند میلیون تومان پول چنین اعتمادی ایجاد کنید؟

مهم ترین سوال: چه بفرستیم؟

شاید مهم ترین موضوع در بازاریابی با رسانه های اجتماعی نوع و کیفیت مطالبی باشد که پست می کنیم. اگر هدف شما از حضور در رسانه ها برندسازی و افزایش فروش است باید سه نوع پست ارسال کنید در زیر به توضیح این موارد می پردازیم. اگر به طور مدارم از هر سه نوع پست استفاده کنید می توانید موفق شوید. همچنین اگر یکی از این سه مورد را حذف کنید موفقیت چندانی حاصل نخواهد شد.

1. آموزش، آموزش و آموزش

مهم نیست کارتان چیست. در هر صورت مهم ترین فعالیت شما در رسانه های اجتماعی باید آموزش باشد. اگر کارتان فروش بیمه است نکات بیمه ای را آمورش بدهید. به مخاطب نشان دهید چگونه بهترین گزینه ممکن را انتخاب کند. اگر کارواش دارید آموزش بدهید چگونه از اتومبیل بهتر مراقبت کنیم و آن را تمیز نگه داریم. اگر زعفران می فروشید آموزش بدهید چگونه زعفران تقلبی را از اصل تشخیص بدهیم. در هر کاری که باشید مواردی هست که می توانید آموزش بدهید و خودتان را به عنوان مشاور و متخصص معرفی کنید. اگر آموزش در رسانه های اجتماعی را حذف کنید موفقیت چندانی کسب نخواهید کرد. این مطالب هستند که راحت تر به اشتراک گذاشته می شوند و باعث کسب اعتبار شما می شوند.

2. تایید دیگران

در رسانه ها مطالبی را منتشر کنید تا نشان دهد مورد تایید دیگران هستید. این نوع مطالب اعتماد افراد جدید را جلب می کند و باعث می شود به خودشان جرات دهند و از شما خرید کنند. هر وقت ممکن است با مشتریان عکس بگیرید و آن را منتشر کنید. اگر در نمایشگاه ها شرکت می کنید حتما عکس آن را در رسانه ها بگذارید. با برگزاری مسابقه می توانید از مشتریان بخواهید عکس هایی برای شما بفرستند تا در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. نکته مهم این نوع پست ها آن است که به مخاطبان جدید نشان دهید تنها نیستند و افراد زیادی به شما اعتماد کرده اند و حتی خرید کرده اند. پس خرید از شما ریسک نیست! حتما توجه کرده اید که اگر دو رستوران در کنار هم باشند مردم دوست دارند به رستوران شلوغ تر مراجعه کنند چون احساس می کنند بهتر است. اگر بهتر نبود شلوغ نمی شد!

3. معرفی محصول یا خدمت

مخاطبان شما بالاخره باید بدانند که محصولات یا خدمات شما دقیقا چه هستند. از معرفی محصولات نترسید. البته به شرطی که دو مورد قبلی را رعایت کرده باشید و مطالب در زمینه آموزش و تایید دیگران منتشر کرده باشید. گاهی فروش های ویژه بگذارید یا کوپن تخفیفی منتشر کنید تا مخاطبان از مزایایی برخوردار باشند. تعداد پست هایی که به معرفی محصول اختصاص می دهید باید کمتر از دو نوع دیگر باشد. پس تعلل نکنید و بازاریابی با رسانه های اجتماعی را هر چه زودتر شروع کنید. هر روز مطالب جدیدی در این زمینه بیاموزید و پیشرفت کنید. تا چشم به هم بزنید مدت زیادی گذشته و هزاران هوادار دارید و با ارسال یک مطلب می توانید فروش قابل توجهی ایجاد کنید!

4 دلیل شکست استارت آپ

اگر کالای مفیدی ساخته باشید که مشکل تعداد زیادی از کاربران را حل کند، شما در نهایت موفق خواهد بود، حتی اگر اشتباهاتی هم داشته باشید.البته ناگفته نماند که بزرگترین و اصلی ترین مشکل: تحویل ندادن یک کالای مفید برای مشتریان است.و در واقع لیستی از مشکلاتی هست که باعث تحویل ندادن کالای مفید میشود: اگر کالای مفیدی به بازار عرضه نکنید هر چقدر هم سرمایه و استعداد داشته باشید، استارتاپ شما شکست خواهد خورد.

اکوسیستم ضعیف:
استارتاپ ها در بعضی شهر ها بیشتر به نتیجه میرسند و در بعضی شهرها کمتر. در سطح جهانی “سیلیکون ولی” مکانی است که نسبت کارآفرینان به متر مربع بالاتری از هر جای دیگر دنیا دارد. بعد از آن بوستون، بعد سیاتل، بولدر، لندن، غیره.صورت مساله جالبی است که چرا بعضی شهرها باعث شوکوفایی استارتاپ های آن شهر میشوند و چرا بعضی شهر های دیگر تاثیر کمرنگتری در موفقیت آنها دارند. احتمالا بر می گردد به تراکم متخصصان، بالاتر بودن استانداردها، رقابت بیشتر، احتمال برخورد تصادفی با افرادی که می توانند به شما یاری دهند و …. به هر حال، اکوسیستم مناسب در سطح ایران جوان است و در کنار راه اندازی و توسعه استارتاپ خودمان باید تلاشی هم در قوت بخشیدن به اکوسیستم استارتاپ ها در سطح شهر و کشورمان باشیم.

بنیانگذاری بدون شریک:

تا حالا متوجه شدین که تعداد بسیار بالایی از استارتاپ های موفق بیشتر از یک بنیانگذار داشته اند؟ آیا می دانستید که شرکت اپل غیر از استیو جابز، ۲ بنیانگذار دیگر هم داشته؟
شروع و توسعه یک استارتاپ با تمامی پیچ و خم ها، اتفاق های غیر مترقبه و مشکلات، برای یک نفر خیلی سخت است. شما به یکی دو بنیانگذاران دیگر احتیاج خواهید داشت که وظایف را بین هم تقسیم کنید و در طوفان فکری بتونید به هم ایده بدید و از تجربیات و ارتباطات همدیگر استفاده کنید.در ضمن وجود این شریک ها اعتبار استارتاپ شما را بالا خواهند برد. بقیه شرکت ها خواهند دید که فقط یک نفر به این ایده و این محصول اعتقاد ندارد، بلکه ۲ یا ۳ نفر تمام انرژی و وقت خود را صرف این استارتاپ کرده اند.یک نکته مهم دیگر این هست که ریسک در شروع یک استارتاپ زیاد است و تقسیم کردن این ریسک هم از نظر مالی و هم روانی به نفع شما خواهد بود.

بازارهای کوچک:
خیلی از استارتاپ ها بازارهای کوچک و خیلی تخصصی را هدف فعالیت و محصول خود قرار میدهند که رقابت زیادی در آن نباشد. برای مثال اگر استارتاپی در ضمینه غذا و آشپزی قصد به شروع به کار دارد، شاید فکر کند که اگر در زمینه غذاهای رژیمی تمرکز کند موفق تر خواهد بود چون رقابت در آن زمینه کمتر است. ولی ترس از رقابت یکی از بزرگترین مشکلاتی هست که در مراحل مختلف باعث شکست استارتاپ شما خواهد شد. این واقعیت بدیعی است که اگر ایده خوبی داشته باشید و بازار بزرگی را هدف قرار دهید رقبای زیادی خواهید داشت. کیفیت بالای کالا و چابکی استارتاپ شما باعث پیروزی و نفود خدمات شما در بازار بزرگی خواهد شد و در نهایت مزد تلاشهای خود را خواهید دید.
ترس از رقابت نباید شما را به بازار های کوچک بکشاند.

تعصب روی ایده ی اولیه:
در بعضی رشته ها، راه پیروزی عدم انعطاف در برابر چالشها و موانع است. در راه اندازی و توسعه شرکت های نوپا اینطور نیست. بعضی از موانع باید باعث تغییر نگرش شما به بازار و در نتیجه تغییر در محصول شما شود. مشکلی که محصول شما می خواهد حل کند ممکن هست مدام در حال تغییر باشد و یا ممکن است ابعاد جدیدی به آن اضافه شود. اگر روی ایده اولیه خود متعصب بمانید، هنگام عرضه محصول، بازخورد خوبی از بازار نخواهید داشت.البته منظور این نیست که هر هفته ایده جدیدی را دنبال کنید! ایده های جدید باید بعد از بررسی دقیق بازار و برای پیشرفت و تصحیح ایده اولیه باشد.